droefie Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hallo allemaal,Ik ben nieuw hier. Noem me maar Droefie, zo voel ik me ook. Al jarenlang in gevecht met de fles. Paar jaar terug tijdje gestopt, gedacht dat het onder controle was en dat ging ook best goed. Sinds vorig jaar van erg tot erger en nu is mijn man het echt helemaal k*tsbeu. Ik geef hem groot gelijk en ik wil hem niet kwijt, dus ik zal iets moeten ondernemen. Hoop hier een beetje steun en herkenning te vinden.Tot zover even mijn intro, fijne, droge dag gewenst allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 DAg Droefie, op ditjes en datjes kun je je sores kwijt.Als je relatie op het spel staat heb je reden genoeg om te stoppen met drinken.Ik kreeg mijn drinkgedrag pas onder de controle toen ik stopte na geaccepteerd te hebben dat ik alcoholist ben.Tot nu toe heb ik daar geen spijt gehad.Welkom op het forum..Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
droefie Geplaatst 22 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Dankjewel Rudy,Ben vanochtend vrij en voel me heel zielig. Ga maar eens lekker douchen.Spreek je nog wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi Droefie,Welkom op het forum, hetgeen je schrijft, zal bij velen herkenning oproepen. Is het geen idee, om de Tactus therapie te gaan volgen??succes Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rus Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi droefie,Ik las net je verhaal. Ik ben voor de eerste keer hier op het forum. Ik weet net als jij dus nog niet helemaal hoe het werkt. Ook ik kreeg veel problemen binnen mijn relatie door de drank. Ik sta nu al 4 weken droog. Kost me minder moeite dan ik had gedacht. Veel succes en ik ga eerst maar eens uitzoeken hoe dit allemaal werkt.Iedereen een prettige dag,rus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Hoi Rus.Ook welkom hier, op het andere draadje Ditjes en datjes schrijven we.succes Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden