yamm Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 hallo iedereenBen 49 jaar, alleenstaand en heb een zoon van 29 waar ik heel trots op ben en die al op zichzelf woont.Ik heb al ongeveer 10 jaar een drankprobleem. Mijn gemiddelde, het laatste jaar is ongeveer een liter rode wijn per dag, veel te veel dus.Ik zou erg graag minderen, maar het lukt me zo moeilijk alleen. Er zijn maar een paar mensen op de hoogte van mijn probleem.Daarom hoop ik op dit forum goede raad en steun te vinden.een hele prettige zondag gewenst voor iedereen.Vandaag ben ik alcoholvrij, moet zo dadelijk gaan werken.groetjes yamm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Welkom hier Yamm , blijven schrijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2007 Welkom Yamm, veel succes met wat je wil bereiken. Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Dag Yamm,Welkom hier en heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Hoi Yamm,Welkom hier en praat maar lekker mee op "Ditjes en Datjes" als je daar behoefte aan hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Welkom Yamm. Veel succes. Hopelijk vind je hier de inspiratie die je zoekt.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2007 Welkom op het forum Yamm,Lees en schrijf gezellig mee met ons!Succes,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden