ikstommerd Geplaatst 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2007 Hallo allemaal,Leuk om hier aan dit Forum te mogen deelnemen.. leuk ook gelijk een eerste begroeting van een lid terwijl ik nog aan het vogelen was.Maar goed , Iets over mij..Mijn naam zegt eigenlijk al genoeg...ikstommerd geeft aan dat ik graag wil veranderen, in positieve zin. Is de eerste fase waar ik waarschijnlijk doorheen moet om te beseffen dat ik wil minderen. En ja ik drink teveel... merk dat ik mezelf daarvoor schaam, merk dat ik me er ongelukkig bij voel.Merk ook dat ik daardoor veel van mijn kwaliteiten en vaardigheden niet op een maximale manier benuttig c.q. uitbuit en dat terwijl dit leven zo kort is. Vandaar mijn besluit, minderen.Ik hoop hier in een vervolg mailtje meer te kunnen schrijven..hoop dat ik ook eventueel anderenkan bijstaan in de tocht naar het idd. alcohol de baas zijn. Samen ben je sterker!Voor allemaal en ook voor mijzelf..Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2007 Hoi,Welkom op het forum. Goed van je dat je een start wilt maken met het aanpakken van je probleem. Het is de moeite waard om het aan te pakken. En ik kan je inmiddels uit eigen ervaring zeggen dat het veel oplevert om niet meer te drinken.Succes, schrijf mee als je wilt op het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ster Geplaatst 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2007 hoi ik ben ook nieuw hier en herken dat wel. Weer de fout ingaan, daarna de schaamte het ongelukkig zijn. Nu toch de draad weer opgepakt om te minderen. Goed zo en alle sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 Welkom hier zul je wel de steun vinden die je zoekt Jos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden