Spring naar bijdragen

weer terug


arwen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorig jaar ben ik ook op het forum geweest en heb de internet behandeling gevolgd. Het is een hele tijd best goed gegaan, maar sinds de feestdagen gaat het weer de verkeerde kant op.
Ik was gestopt met door de week drinken. Alleen in het weekend mag ik drinken.
Ik heb nooit veel op het forum geschreven, maar had wel veel steun aan het lezen. Dus daar ben ik afgelopen week weer mee begonnen. En ik krijg weer moed om mezelf weer aan te pakken. Het gevoel ik ben niet de enige.
Dank jullie wel allemaal voor jullie verhalen.

Arwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Arwan,

Welkom terug, jammer dat het geen je wilde, niet is gelukt. Maar als je meeleest, zul je ook lezen, dat het voor de meesten hier niet lukt, om te minderen of alleen in het weekend, te drinken.
Misschien is bij jou de rem kapot en zul je totaalo moeten stoppen. Het klinkt hard, maar is wel goed te doen. En dat is mijn ervaring en ik sat toch maar, al een half jaar droog. Dus voor jou een overdenking waard??

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arwen,

Welkom op dit forum. Ik hoop dat je hier inspiratie vindt. Ik kan ook niet alleen in de weekends drinken en met mij dreigde het na een aantal jaren droog gestaan te hebben en daarna proberen sociaal te drinken, weer verkeerd te gaan. Dus maar helemaal gestopt.
Ik wens je veel succes.

Ariel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...