Spring naar bijdragen

dag, ik ben bibelle


bibelle

Aanbevolen berichten

dag allemaal,
de laatste weken heb ik jullie forum een paar keer bekeken, en besloten nu voorlopig ook maar te stoppen met alcohol; en later misschien te leren sociaal te drinken.
ik heb nog nooit op een forum meegedaan, en voel me wat onhandig. het is al een overwinning om het te proberen, en dat zonder alcohol.
maar wat ik tot nu toe gelezen heb helpt wel, ik blijk niet de enige te zijn.
groeten van bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom op dit forum Bibelle, blijkbaar hebben mensen die niet kunnen stoppen met drinken veel raakvlakken en door daar over te vertellen heb ik inzicht in mijn problemen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, gekregen.
Toen ik voor het eerst meeschreef in een mailgroep vond ik dat doodeng en durfde de sent knop amper in te drukken.
Veel schrijven heeft er aan meegeholpen naar buiten toe makkelijker contacten te leggen.

Laat steeds het eerst glas staan.

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal, bedankt voor het welkom heten. Ik ben echt van plan mijn best te doen, vandaag is het in elk geval al gelukt om niet te drinken. Ondanks dat we een etentje van het werk hadden, waar behoorljk veel werd gedronken. Het is wel wennen cola bij het eten in plaats van wijn.
Hartelijke groeten van Bibelle:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...