Spring naar bijdragen

Zoek een stopmaatje met alcohol en drugs


kilijana1989

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nu 2 weken gestopt met drinken maar daar tegenover blow ik weer meer soms 6 op een dag. Ik gebruik ook speed.

Ik zit nu op een punt dat ik met alles wil stoppen alcohol drugs softdrugs ik wil het allemaal niet meer.

En dan ben je nuchter en voel je eigen zwaar * wat de trek weer toeneemt.

Ik ben blij dat mijn vriend me ondersteunt in de alcohol maar t blowen zit er bij hem niet in om te minderen of te stoppen. Ik heb ook met hem afgesproken dat hij gewoon kan blijven blowen ivm gebroken ruggewervel.

Ik zoek dus een maatje die ook compleet clean wil zijn en dus nuchter door t leven wil gaan.

Misschien kunnen we nummer uitwisselen of mailen met elkaar.

Ik kan een stopmaatje goed gebruiken misschien lukt het me dan wel om compleet met alles te stoppen.

Groetjes

Marlies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-6-2021 om 17:19 zei kilijana1989:

Hallo allemaal,

Ik ben nu 2 weken gestopt met drinken maar daar tegenover blow ik weer meer soms 6 op een dag. Ik gebruik ook speed.

Ik zit nu op een punt dat ik met alles wil stoppen alcohol drugs softdrugs ik wil het allemaal niet meer.

En dan ben je nuchter en voel je eigen zwaar * wat de trek weer toeneemt.

Ik ben blij dat mijn vriend me ondersteunt in de alcohol maar t blowen zit er bij hem niet in om te minderen of te stoppen. Ik heb ook met hem afgesproken dat hij gewoon kan blijven blowen ivm gebroken ruggewervel.

Ik zoek dus een maatje die ook compleet clean wil zijn en dus nuchter door t leven wil gaan.

Misschien kunnen we nummer uitwisselen of mailen met elkaar.

Ik kan een stopmaatje goed gebruiken misschien lukt het me dan wel om compleet met alles te stoppen.

Groetjes

Marlies

Maatje gevonden? Plaatsen kun je steeds en meepraten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
Op 3-6-2021 om 17:19 zei kilijana1989:

Hallo allemaal,

Ik ben nu 2 weken gestopt met drinken maar daar tegenover blow ik weer meer soms 6 op een dag. Ik gebruik ook speed.

Ik zit nu op een punt dat ik met alles wil stoppen alcohol drugs softdrugs ik wil het allemaal niet meer.

En dan ben je nuchter en voel je eigen zwaar * wat de trek weer toeneemt.

Ik ben blij dat mijn vriend me ondersteunt in de alcohol maar t blowen zit er bij hem niet in om te minderen of te stoppen. Ik heb ook met hem afgesproken dat hij gewoon kan blijven blowen ivm gebroken ruggewervel.

Ik zoek dus een maatje die ook compleet clean wil zijn en dus nuchter door t leven wil gaan.

Misschien kunnen we nummer uitwisselen of mailen met elkaar.

Ik kan een stopmaatje goed gebruiken misschien lukt het me dan wel om compleet met alles te stoppen.

Groetjes

Marlies

Hallo marlies,

 

Herkenbaar hier ook een partner die zoiets heeft van ik hoef niet persee te minderen en dat maakt het er echt niet makkelijker op.

Mocht je eens willen kletsen hoor ik hetl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...