terrelou Geplaatst 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst 18 april 2007 TextHallo even voorstellen,ik ben terrelou.Ik wil graag mee praten met jullie,ik vind dit een grote stap van m'n eigen.Zondag was ik bij m'n zoon op verjaardag,heb ik een hele fles rose gedronken.En Thuis in de avond nog andere halve fles wijn .En toen was ik ziek de volgende dag.En daarom heb ik m'n eigen aangemeld.Ik hoop dat het mij kan helpen. gr. terrelou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 hoi terrelou,ik ben hier ook net nieuw op het forum. ik hoop dat je het er net zo prettig zult vinden als ik. via de ' ditjes en datjes' kun je je verhaal kwijt en wat opsteken van de ervaring van anderen. veel sterkte he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Hoi terrelou,Ik ben ook nog maar net een paar dagen op het forum,.Het geeft genoeg stof, om na te denken.Welkom dus Groetjes renette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Welkom Terrelou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zooitje Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Hoi Hoi,Ik ben er ook nog maar net... weet het allemaal nog niet zo goed en hoop net als jij via deze weg de juiste weg te vinden!Succes,Zoooitje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden