rakker Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi iedereen, ik heb al een beetje contact gehad, maar heb deze voorstellingsronde gemist. Ik ben 54, sinds enige tijd alleenstaande. Heb twee heerlijke kids, 18, en 16. Ben via veel pech (toen was er nog naauwelijks sprake van overmatig alc. gebruik) en omwegen afgekeurd, heb enerzijds hierdoor mijn rust, maar gezien dat ik altijd op een,voor mij, leuke manier, 40-80 uur in de week heb kunnen werken, waarbij ik genoeg energie overhield voor het gezinnetje, kennelijk met uitzondering van mijn ex (daar kwam ik pas naderhand pas achter).Ben in 1999 een 2e relatie begonnen, zij met drie jonge kinderen. Was in de 7e hemel. Ikke thuis, druk met de huishouding en de drie kids, ieder 2e weekeind mijn 2 erbij,het boterde zeer goed tussen de kids. Wij woonden toen bij mij samen, gezellig oud huis, met veel (kleine, met door mij getimmerde hele hoge hoogslapers ) kamers, dus iedereen happy.Toen sloop een bijzondere vorm van "christelijkheid" zich in huis, waardoor onzekerheid ( ik deed het opeens met haar kids niet goed genoeg, de bekende verslechterende situatie, en uiteindelijk allebei aan de drank. Mediant heeft de situatie niet kunnen doorbreken. Ik haar nog de laatste jaren met twee verhuizingen geholpen, toen ze twee jaar geleden zwaar ziek was, nog de boodschappen gedaan,eten gekookt, de kids (bij haar thuis) nog opgevangen....en nu alles stank voor dank. Kennelijk was er toen reeds een ander poppetje in het spel.Kennen jullie de slingeraap? Nou, die laat dus nooit een tak los als het de volgende nog niet beet heeft!En nu zitten we na +- 4 jaar opeens voor de advocaat. Dus rugzakkie kan nog effe niet dicht. Heb met behulpen van Tactus het in november j.l. warempel tot sociaal drinker kunnen brengen, (commentaar hierop overbodig) maar nu dat het gedonder weer begint, begon ik daar toch wel weer moeite mee te krijgen, en dacht toen, nou ja, als ik dan toch zoveel moeite moet ondervinden om mijn grens te houden, kan ik die energie er ook wel instoppen om helemaal te stoppen. Dat was dus de 27/04, dus nog maar pas, maar heb wel afgelopen dinsdag "lichte blikschade" opgelopen. Nu weer overnieuw, en tot op het forum. Groetjes, Guido. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Hoi,In verband met de anonimiteit is het beter niet te de namen te noemen van je kinderen.Pas je berichtje even aan in die zin.Een stukgelopen relatie is niet wat je hebben moet. Sterkte er mee.Helaas zijn kinderen er altijd weer de dupe van en de advocaten worden er rijk van.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lindi Geplaatst 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Hoi Guido,Ik heb je al eerder ontmoet op de dagdraadjes! Fijn dat je hier ook bent gekomen. Sterkte met de scheiding en goed om juist in deze moeilijke tijd je alcoholgebruik in de gaten te houden en er wat aan te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden