huisje Geplaatst 8 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 Ik gebruikte alprasolam voor mijn tenitus 8maanden 4x0.5 mg Wil er van af huisarts heeft overgezet naar diasepam 20 nu Heb 1 tablet van 2 nu er af gedaan ging 2 weken goed toen nog 1 tablet erbij Daarna kreeg ik direct ontwenningverschijnselen ben weer terug naar begin gegaan Nu 2 weken half tablet van 2 nu En heb weer last van ontwenning Is dit normaal dat ik nu dit al heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huisje Geplaatst 8 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 1 minuut geleden zei huisje: Ik gebruikte alprasolam voor mijn tenitus 8maanden 4x0.5 mg Wil er van af huisarts heeft overgezet naar diasepam 20 nu Heb 1 tablet van 2 nu er af gedaan ging 2 weken goed toen nog 1 tablet erbij Daarna kreeg ik direct ontwenningverschijnselen ben weer terug naar begin gegaan Nu 2 weken half tablet van 2 nu En heb weer last van ontwenning Is dit normaal dat ik nu dit al heb Totaal nu 17.5 nu diazepan per dag maar de ontwenningsverschijnselen beginnen al Hoe lang kan Dit duren voor ik de volgende stap kan nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 Op 9-2-2021 om 22:15 zei Bellie: Hoi ! Mag ik aanraden om naar een fb groep te gaan? Daar zit veel deskundigheid en krijg je meer reactie. De link zie je hieronder https://www.facebook.com/groups/1216529235376240/?ref=share Hallo Bellie nieuwmand te zien op het forum jammer het is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 17 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2021 Op 12-2-2021 om 16:18 zei Bellie: Ik ben er nog! Bellie hoe gaat het met jou en met Bolletje ik hoop goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 17 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2021 1 uur geleden zei Bellie: Gaat weer beter gelukkig. De misstap van mijn vergeten dosis is weer achter de rug. Het was wel pittig! En hoe is het met jou? Bellie zo hefftig afbouwen heel de dag huilen zo lang duurt het en hooftpijn ben radeloos iedere dag hewige angst bij opstaan het moet voorbij gaan depresief ik wens jou ook ganezing en die corona zit me dwars liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2021 Hallo Lieve Mensen ja we moeten doorgaan maar vraag niet hoe mensen het zien we moeten sterk zijn dat gaat nu niet zo moeilijk we zitten bij het eindpunt zo hefftig ik heb geen woorden meer en ik wil niet zeuren voor andere mensen iedere een heeft zo last met afbouwen en dan kijk ik naar mijn hondje zo lief ik moet voor haar zorgen lieve mensen laten we verder gaan samen door de hel heen toch liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZeroSubstansProjct Geplaatst 18 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2021 Op 8-2-2021 om 16:16 zei huisje: Ik gebruikte alprasolam voor mijn tenitus 8maanden 4x0.5 mg Wil er van af huisarts heeft overgezet naar diasepam 20 nu Heb 1 tablet van 2 nu er af gedaan ging 2 weken goed toen nog 1 tablet erbij Daarna kreeg ik direct ontwenningverschijnselen ben weer terug naar begin gegaan Nu 2 weken half tablet van 2 nu En heb weer last van ontwenning Is dit normaal dat ik nu dit al heb Snap je berichtje niet helemaal, je zegt overgezet naar diazepam 20 en tegelijkertijd heb je het over tablet van 2 ??? leg je verhaal wat beter uit aub. Kan hier weinig mee en ik denk dat de rest hier ook weinig mee kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden