Spring naar bijdragen

stoute schoenen


haddock

Aanbevolen berichten

Haddock,

Welkom hier.

35 Jaar drinken, dat is niet mis.
Goed dat je hulp heb gezocht om te stoppen.
De eerste keer heb je dat zelf gedaan en anderhalve maand volgehouden.
Dat is heel knap van je.
Het is heel jammer dat je terug ben gevallen na de uitvaart van de vrouw van een hele goede vriend.
Je weet nu reeds dat voor zo iets een valkuil is.
Over een week of twee krijg je dus een intake bij de CAD. Wees heel eerlijk, op die manier kunnen ze een goed behandelplan opzetten om je zo goed mogelijk te helpen en je zo veel mogelijk handvatten aan te reiken bij het stoppen.
Vandaag heb je dus niet gedronken. Heel goed. Chapeau deze eerste dag heb je binnen. :present:

Zelf ben ik een vrouw van 47,5 met een man, een zoon van 19 en een dochter van 16.
Op het laatst was ik mezelf kapot aan het drinken. Met behulp van de on line behandeling en dit forum is het mij geluk aan mijn drinkgedrag een einde te maken. Op deze Wie is Wie kun je mijn Ik stel me voor ook terugvinden. In mijn bericht van 16.00 op het dagdraadje van vandaag kun je mijn 'lijdensweg' uitgebreid lezen. En ik ben o, zo blij dat ik niet meer hoef te drinken.

Ik hoop dat je bij dit forum de nodige ondersteuning vindt bij het stoppen en gestopt blijven.


Om te weten hoe het werkt op dit forum moet je even kijken bij 'werking forum' links in het menu. Daar staat een stukje getiteld: 'hernieuwde samenvatting werking forum' en als je dat dan even leest weet je hoe het forum werkt.

Tot gauw op ons dagdraadje onder Ditjes, datjes en dagdraad. Elke dag weer wordt een nieuw draadje geopend waar we ons wel en wee uitwisselen, mekaar steun geven en opbeuren als het iemand het moeilijk heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Haddock,
Proficiat dat je gisteren niet gedronken hebt!
Ik hoop dat je veel steun uit dit forum haalt, zodat je de 2 weken naar het CAD kunt overbruggen.

Ik ben 46 jaar en heb 20 jaar teveel gedronken. Mede dankzij dit forum sta ik al een periode droog.
Ook vandaag wil ik niet drinken. Het gaat met ups en downs. Ik merk dat mijn lichaam veel te lijden heeft gehad. Dat is er helaas niet van de een op andere dag uit. Stoppen, niet minderen, is voor mij de enige mogelijkheid, omdat ik niet een beetje alcohol kan drinken. Op het laatst, voor mijn stoppen, dronk ik de hele dag door! Toen voelde ik me diep ongelukkig. Nu ben ik trots op mezelf dat ik het al een tijdje volhou.
Ploegendiensten draaien is zwaar, zeker als je geen 20 meer bent. In combinatie met zwaar drinken moet het helemaal een slijtageslag zijn!
Ik wens je veel sterkte en succes en ik hoop je regelmatig op ons "draadje"te zien!

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...