Spring naar bijdragen

no more booze

peppashooter

Aanbevolen berichten

Welkom en ik wish je heel veel luck. Dat je het roken al hebt kunnen laten staan wil toch zeggen dat je al ervaring hebt met het stoppen met een verslavend middel.
Kijk eens mee op ditjes, datjes en dagdraad, daar praten forumleden met elkaar en kun je ook je eigen verhaal kwijt.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mag ik Peppa zeggen

Fijn dat je mee komt schrijven en hopelijk kunnen we veel steun aan elkaar ondervinden.
Ik ben ook een nieuwkomer hier en ben 7-7-07 gestopt met drinken en blowen.
Tot nu toe 32 jaar een alcoholverslaving gehad en al vanaf mijn 15 de elke dag geblowt en best veel.
21 jaar heb ik echt een ruig leventje gehad, erg veel gedronken en op woonwagenkampen gewoond toen het me teveel werd en de harddrugs te dicht bij kwam wist ik dat we moesten minderen.
Dit zijn we(ik en mijn man) nu 11 jaar aan het proberen.
Maar dat blijkt toch niet echt te lukken op langere termijn alhoewel het mijn alcohol gebruik wel van 100 glazen in de week naar 35 terug had gebracht.
Toch brengt dit me niks want mijn hele leven draait nog steeds om :wanneer mag ik nu eindelijk drinken.

Ik neem zelf geen medicatie tegen de afkickverschijnselen omdat ik liever duidelijk wil voelen hoe slecht alcohol voor me is.
En wat mijn lichaam voelt als ik het niet meer krijg...voor mij is het een soort rouw proces waar ik de juiste emoties bij wil blijven houden en niet emoties die zijn verzacht door medicatie. Ik wil graag weten waar ik moedeloos en huilerig van wordt.
Erg Moe en heel zeer lijf is mijn grootste probleem en oh Ja snel geïrriteerd ook.
Maar dat is nu na een maand aardig over...maar verwacht het elke dag nog weer terug

Veel water, rauwkost, verse vruchten en groente sapjes en noten samen met ijzertabletten ,vitamine B1 en B12 en vitamine C is mijn advies en doorzetten
je bent over de eerste hobbel nu de heuvel nog...twee stappen vooruit 1 stap terug

Bovendien ben ik de internetbehandeling van Alcohol de Baas begonnen en dat heeft me al hele positieve en onderbouwende redenen gegeven waarom ik alcohol niet meer wil en waarom het slecht voor me is op langere termijn.
Dus Succes Peppa..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...