Spring naar bijdragen

Even voorstellen


RJB

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op het forum en ik wilde me even voorstellen. Ik ben een alcoholist.. Heb een jaar van intensieve behandeling achter de rug in een kliniek.. Alles ging heel goed. Ik voelde me weer gelukkig, ik dacht dat ik het aankon allemaal. Heerlijke vakantie gehad een paar weken geleden nog..

Tot ik afgelopen dinsdag opeens naar de slijter ging en weer helemaal de fout in..

Nu: weer droog (heb me woensdag gelijk gemeld bij de verslavingszorg), maar zo vol onzekerheid. Over mezelf, over waar het vandaan kom. Zeker wel, over de zelfhaat die ik voel en over al het geschonden vertrouwen, bij degenen die mij het dierbaarst zijn..

En: ik vertrouw mezelf niet meer..

Ik hoop dat ik op dit forum veel zal leren.. Ik hoop dat ik er ook wat aan kan bijdragen..

Groetjes, RJB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB, welkom op het forum. Inmiddels heb je je weg gevonden om mee te schrijven op het dag draadje. Een schokkend relaas beschrijf je daar, maar bedenk dat er velen die hier mee schrijven veel herkenning in je verhaal zullen vinden. Het is goed om ervaringen te delen. We leren hier allemaal van elkaar. Zelfs voor degene die al wat langer droog staan is het weer even een goede opfrisser van hoe het gegaan zou kunnen zijn of wat het verleden ook al weer inhield.
Kortom je bijdragen zijn voor een ieder van ons belangrijk en ik hoop van harte dat ook jij de nodige hulp hier op het forum kan vinden.
Zelf heb ik de internet therapie achter de rug en sta\stond al een aantal maanden droog. Tja en worstel nu weer met een uitglijder. Zo worstelt ieder, elk op zijn eigen wijze met de strijd.
Heel veel sterkte en succes, zet hem op hé!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Welkom RJB,
Een beetje een late reactie. Ook ik ben alcoholiste en heb net een vakantie achter de rug, waarbij het me is gelukt geen alcohol te drinken.
Ik hoop dat je inmiddels weer droog bent gebleven, omdat je weet hoe goed het voelt geen alcohol te drinken. Ik heb 20 jaar teveel gedronken, voordat het me lukte vanaf 22 mei j.l geen alcohol meer te drinken. Ik vind het niet gemakkellijk, maar mijn periode met alcohol was ook niet gemakkellijk.
Ik wens je heel veel succes met de internetbehandeling en hoop je nog regelmatig op het forum te zien!

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...