Sandra Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Beste mensen,Ik ben Sandra en vandaag is mijn eerste dag zonder alcohol. Ik hoop dat ik heel veel van jullie kan leren en komende maanden samen met jullie alcohol de baas kan blijven.Groet,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Hoi Sandra,Ik hoop het voor je maar met goede hoop. Er zijn zoveel forumleden die de drank nu laten staan.Inspiratie. Maar ook veel steun en begrip. Het is moeilijk maar niet onmogelijk, lees maar.Ik wens je veel kracht.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Hallo Sandra,Welkom op het forum. Zoals Anjo al schrijft. Zijn al veel mensen, die droog staan. Schrijf hier mee en volg de Tactus therapie. En je zult zien, dat jij het ook kunt.Succes Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Hoi Sandra,Welkom op dit forum.Ik zag net dat je profiel openbaar was. Volgens mij kan alleen de moderator dit veranderen, dus stuur hem even een berichtje.Verder wens ik je veel sterkte, kom maar lekker schrijven hier als je het moeilijk hebt. Of als je even gezellig wilt babbelen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Hoi sandraHeel hartelijk welkom hier bij ons!!! Veel succes met je komende strijd!!!!!!!Groetjes van knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Hoi Sandra,Ik ben op zoek bij 'wie is wie' en ik zie dat jij al vanaf 1 januari niet meer drinkt?! Geweldig zeg.Volgens mij kom jij nu boven aan het rijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden