Spring naar bijdragen

Hallo hier ben ik dan

Flodder

Aanbevolen berichten

ik lees hier al sinds 6/8 mee en heb enorm veel steun aan jullie, ik weet niet goed hoe ik zelf op dit forum kon meeschrijven, ik hoop dat het op deze manier gelukt is.
ik ben 48 jaar, ik drink teveel..dronk...sinds 6/8 heb ik besloten om terug te stoppen.
sinds begin juli ben ik terug meer beginnen drinken, een terugval maar een serieuze, mijn 3de al in 3 jaar. Nu hoop ik dat ik hem voorgoed onder controle krijg.
ik heb wel enorm last van slapeloosheid en rare dromen, ook zou ik een ganse dag niets anders doen dan eten, is dat normaal na 13 dagen. ik voel me alleszins zenuwachtiger en onrustiger dan toen ik dronk en daar door kreeg ik steeds een terugval ..denk ik ... Krijg ik van jullie tips.
mercikes en veel sterkte aan iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hoelahoep
Welkom op het forum...kijk onder werking forum naar hoe het forum werkt.
Wij schrijven met elkaar op Ditjes en datjes en schrijf mee
heel herkenbaar die terugvallen doe ik al 11 jaar en schrijf sinds 9 juli op dit forum en sta sindsdien droog dus het helpt mij enorm.
Maar ik doe ook de online internet behandeling van Tactus die is gratis en anoniem en erg professioneel
Kijk eens op deze link
">http://www.ikenmijnalco.nl/for...39b17d4c0e531c113

hier vind je veel info over je alcohol verslaving.
Die slapeloosheid zijn de ontwenningsverschijnselen en die nachtmerries hebben wel allemaal maar dat wordt wel minder.
je bent eindelijk aan het verwerken wat je met drank allemaal niet doet
Succes ermee. wezitten allemaal in het zelfde bootje maar steuen elkaar goed.
Kom naar ditjes en datjes

Ps als je op Alcohol de baas boven links klikt kom je op de website van de internet behandeling...soms kan het vol zijn maar dat verschilt per uur dus gewoon proberen tot je er door bent..je zult er veel hulp aan ondervinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hoelahoep,
Welkom hier, je was al inderdaad eerder langsgekomen zag ik. Fijn dat je je er al een beetje je voordeel mee hebt kunnen doen.
Kom mee vertellen, vragen en praten op de dagdraad, we leren hier allemaal van elkaar!
De verschijnselen die je beschrijft zijn oh zo bekend, maar je bent zo te lezen al een eind op weg.
Zien we je op de dagdraad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelahoep,

Welkom hier. De anderen hebben je al het e.e.a. uitgelegd. Kom maar gauw meeschrijven op ons dagdraadje, elke dag wordt een nieuw draadje geopend met de datum van die dag. Als je ergens op antwoord klikt, krijg je een berichtenscherm, schrijf wat je op je hart ligt, klik op Op discussie antwoorden en je bericht wordt onderaan het draadje geplaatst. Binnen de kortste keren heb je respons.

Succes, en knap dat je het alweer tot dag 12 hebt gered. Het zijn die eerste twee weken die het moeilijkste zijn.

Tot op het draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, bedankt van jullie tips, ik zal er rekening mee houden..ksnap enkel nog niet goed hoe je op die dagdraad terecht komt maar ik ga mij daar morgen eens serieus mee bezighouden want nu wordt ik steeds van de computer weggejaagd, mijn partner heeft hem nodig nu voor zijn bezigheden.
ik probeer me nu sterk te houden want ik heb enorm zin in een glaske wijn, ik blijf hier boven op bureel tot de goesting weggaat en het zal wel lukken, morgen laat ik het jullie weten.
Nu ga ik uitloggen want ik krijg hier weeral iemand die mij hier wil verwijderen.
groetjes en sterkte voor iedereen..die weekend zijn nog het moeilijkst pffff.
doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Hoelahoep,

Bovenaan dit scherm links zie je nu staan: FORUMS > Alcoholdebaas > WIE IS WIE?
Klik met je muis op Alcoholdebaas en je krijgt een lijst. In die lijst klik je op Ditjes, Datjes & Dagdraad
dan kom je in een nieuw scherm en daar kies je dan het dagdraadje wat gewoonlijk bestaat uit de datum van vandaag.

Hoop dat je nu de weg vindt en ons spoedig komt vergezellen.

Mijn kinderen willen soms ook even op mijn computer, vervolgens kan ik een kwartier, maar soms ook een uur wachten. En dat terwijl ze zelf een hebben. Tja, kinderen, he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Hoelahoep,
Inmiddels ben je bezig aan dag 21, dus het lukt je nog steeds niet te drinken!
Welkom hier, ik hoop dat je het volhoud en dat je hier steun zal vinden.
Ik ben 46 jaar en heb een lang drankverleden achter de rug. Ik merk ook dat mijn lijf nog niet volledig is hersteld, maar hoop dat dit een kwestie van tijd is.
Niet drinken is heel moeilijk maar je krijgt er een hoop voor terug. Je kan opeens in de auto springen, altijd bezoek ontvangen, de telefoon aannemen enzovoorts! Voor mij is dat een hele bevrijding!
Ook niet bang hoeven zijn dat anderen je alcohollucht ruiken is er nog zo een. en zo kan ik wel doorgaan.
Ik heb besloten voor niet drinken te gaan, omdat ik niet een beetje kan drinken. Ik zou het heel graag willen, maar als ik begin ga ik door totdat ik omval.
Vanwege mijn gezondheid, mijn gezin en naaste omgeving heb ik de kracht gekregen om die vicieuze cirkel van drinken te doorbreken. Nu nog volhouden.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...