Frank86 Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Iemand ook last van trillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Op 13-11-2020 om 17:04 zei karin123: Ik slaap wel @Wilhelmina, heel goed zelfs, vaak 9 uur achter elkaar maar als de dag begint ben ik al bang om die dag door te komen. Wil er dan niet uit. Ben ook depressief. Durf je niet met je hondje naar buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Frank 86 ja ik loop de hele dag te trillen bast van angsten en lopen moeilijk zo waneer gaat het over depressief door het afbouwen klote pillen doogaan het kan niet anders liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Ik zelfde Wilhelmina als jij ik ben er ookslecht van geworden angsten door mij gedachtes wat niet stopt ik voel me hele dag gespannen en bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louu Geplaatst 18 november 2020 Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Had je deze klachten ook al voor het afbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Nee geen trillen maar wel angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2020 Ik vooral last van onrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden