PGJM Geplaatst 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2007 Ik ben Pi, 53 jaar, volgende week 54. Ik drink al jaren te veel. Ook regelmatig geprobeerd te minderen, maar iedere keer terug bij af. Nu gestopt en via minderdrinken.nl hier terecht gekomen. Ik sta nu op de wachtlijst voor de onlinebehandeling. Ik drink op het ogenblik niets. 2 februari was mijn 1ste nuchtere dag. Sindsdien niets gedronken. Het is moeilijk, maar het gaat. Ik kan alle steun gebruiken, daarom wil ik ook hier aan de slag. Ik hoop nu goed om te leren gaan met alcohol of helemaal te stoppen, als het niet anders kan.groetjes, Pi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2007 Dag Pi. Welkom hier. Als ik het goed begrijp sta je al bijna twee weken droog. En dat gaat je niet makkelijk af. Da's op zich niet zo vreemd om een zo "trouwe vriend" zoals we de alcohol vaak zijn gaan zien, ineens vaarwel te zeggen want we hebben ons toch altijd maar laten sussen door deze "vriend". En nu komt het ware leven ineens op ons af, in al z'n helderheid en dat is wel eens moeilijk te verdragen. Knap dat je het dan al bijna twee weken toch maar effe doet..Je hebt je aangemeld zeg je. Ik neem aan dat je bedoelt dat je je voor de Tactus internetbehandeling hebt aangemeld. In dat geval kan ik je aanraden dagelijks een poging tot aanmelden te wagen. Je kunt dan zo ineens -als er een plekje vrijkomt- aan de beurt zijn.. En ik wens je daar veel succes mee.Op dit forum komen we meestal bij elkaar op het draadje: Ditjes, Datjes en Dagdraad. Daar heb je de meeste respons op je berichten en kun je zelf ook antwoorden op berichten. Ik hoop spoedig meer van je te horen. Hou 'm droog,Groet, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 14 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2007 Hallo Pi,Hartelijk welkom hier op het forum.Knap dat je al twee weken droog staat.Ik hoop dat je hier de steun kunt vinden die je zoekt en dat het je lukt om de drank te laten staan.Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Pi,Welkom op het forum en veel succes. Hopelijk vind je hier voldoende steun om van de twee weken waarin je niet gedronken hebt, een eeuwigheid te maken.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 'Hi Pi,Je hebt jezelf al door de moeilijke eerste week geworsteld, chapeau.hopeljk kunnen wij je tot steun zijn. Welkom.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Hai Pi, gefeliciteerd met je twee weken. Veel succes verder en hopelijk ga je hier nog veel meeschrijven.Groet Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
arwen Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Hallo Pi,Welkom op het forum. Ik vind het echt geweldig knap dat je al twee weken niets drinkt.Groetjes Arwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2007 Hoi pi,Hartelijk welkom en doe zo verder!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Hallo Pi kijk wat rond op dit forum en schrijf mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PGJM Geplaatst 26 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Zo, weer terug hier. Het is een tijd niet goed gegaan. Nu alweer bijna een maand niet gedronken. Ook de internetbehandeling hier gedaan en dat heeft goed geholpen. Ik wilde eerst minderen, maar toch maar na een paar maanden helemaal gestopt. Die trek bleef me dwarszitten en daar heb ik nu weinig last meer van. Ik heb weer veel gelezen hier en besloot maar weer eens mee te gaan schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hallo Pi,Fijn dat je weer de kracht hebt gevonden om bijna weer een maand droog te staan!Ik hoop dat je hier steun vindt. Je draait al een tijdje mee op de achtergrond begrijp ik.Ik hoop je op het draadje te zien!groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Hallo PiWelkom terug op het forum!Tja met vallen en opstaan worden we elke keer weer wat wijzer en zolang de spiraal maar opwaarts is mogen we onszelf op de rug kloppen. Het is en blijft een verslaving en ik hoop dat je door mee te lezen en te schrijven weer wat kracht en moed vind om het deze keer weer wat langer door te zetten.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2007 Hoi Pi, van mij ook een hartelijke welkom. Ik ben ook iemand van het vallen en opstaan.Zo is het leven het hoort er nu eenmaal bij. Vallen kan gebeuren, de kunst is het opstaan.En dat heb je maar mooi harstikke knap gedaan!!!!!!!!! sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2007 Karinnek meisje...kom je naar het draadje van vandaag ..dan praten we even? OK je zit nu bij WIE is WIE van PI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden