Emma123 Geplaatst 24 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2020 Hallooo, beetje laat dit.. maar bah wat voel ik me verdrietig. Verschrikkelijke downer. Het enige wat ik kan denken is ben 21 en waarom moet dit mij allemaal overkomen. Denk schrijf het hier even van me af. Tussenjaar moeten nemen. Antidepressiva slikken. Vind het allemaal wat.. merk dat mensen om me heen wegvallen omdat ik niet meer de gezellige gekke ik ben nu. Wat wil ik graag leven zoals mn vrienden om me heen. Ben zo’n gezeligheid mens en nu ben ik al maanden bezig met vechten en strijden.. weet dat t beter word maar soms zo moe van t vechten elke dag en opstaan, opmaken en maar weer ‘proberen’ er het beste van te maken. Ben normaal nooit zo down maar klapte er even diep in vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 25 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2020 @Emma kom bij de huiskamer, daar is vast iemand of meerdere die je opbeuren. Ik herken het wel, mensen vallen niet weg, maar ik houd ze met een smoesje nu even op afstand. Het komt allemaal goed maar kost tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 25 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2020 42 minuten geleden zei Rixie1: @Emma kom bij de huiskamer, daar is vast iemand of meerdere die je opbeuren. Ik herken het wel, mensen vallen niet weg, maar ik houd ze met een smoesje nu even op afstand. Het komt allemaal goed maar kost tijd. Hey, is herkenbaar. Als ik 0,25 xanax eraf nam ...had ik ook zwaar depri gevoel..met huilbuien en kon enkel in de zetel hangen en staren...is best heel veel...dokters beweren van niet maar dit is niet zo....vandaar ik zelf opzoek gegaan ben naar een oplossing om met kleinere stukjes aftebouwen.ik stond ook elke morgen op om en moest me door de dag sleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden