Spring naar bijdragen

Help


Sanne20

Aanbevolen berichten

Hoe maak ik een huiskamer aan?

Ik ben nu op minder dan 1mg clonazepam

 Nou, mijn huisarts laat mij barsten. Geen arts die met mij mee wilt kijken, ik doe alles alleen. En het voelt ook alleen. Ik zou dus niet kunnen proberen om te gaan op de diazepam. Het is nu voor 9 maanden al zo, bijna 1jaar dat ik niks meer kan. Nee langer zelfs. Ik mis het leven. Ik sta heel laat opzodat ik kort van de dag en lijdensweg heb. Ik denk vaak aan de dood, k heb dit alles gekregen voor depressie door mn ptss. En nu ben ik  aan mn bed gekluisterd door overprikkeling en ziek zijn, ik zie soms geen uitweg meer. Nu ook dat niemand mij kan ondersteuenn qua artsen. Iemand tips voor mij? Hoe zit t bij jullie huisarts?

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Sanne20:

Hoe maak ik een huiskamer aan?

Ik ben nu op minder dan 1mg clonazepam

 Nou, mijn huisarts laat mij barsten. Geen arts die met mij mee wilt kijken, ik doe alles alleen. En het voelt ook alleen. Ik zou dus niet kunnen proberen om te gaan op de diazepam. Het is nu voor 9 maanden al zo, bijna 1jaar dat ik niks meer kan. Nee langer zelfs. Ik mis het leven. Ik sta heel laat opzodat ik kort van de dag en lijdensweg heb. Ik denk vaak aan de dood, k heb dit alles gekregen voor depressie door mn ptss. En nu ben ik  aan mn bed gekluisterd door overprikkeling en ziek zijn, ik zie soms geen uitweg meer. Nu ook dat niemand mij kan ondersteuenn qua artsen. Iemand tips voor mij? Hoe zit t bij jullie huisarts?

Liefs

Ik herken dingen waar je inzit... Mijn huisarts heb ik niks aan. Die geeft alleen maar benzos. Ik ben ook zwaar overprikkeld en al een jaar doe ik niks meer. Elke dag overleven. Maar ik heb geen tips voor je. Ik heb ze niet eens voor mezelf... was t op de benzo ook zo erg? Op hoeveel zat je? Ben je al dicht bij de nul? Wat slik je nog meer? Zijn de klachten elke dag even erg? Wat doe je in bed? Heb je angsten? 

Een huiskamer open je door gewoon de titel te maken met huiskamer en datum. Thats it. Je zou zelfs de titel help.kunnen wijzigen naar "onze huiskamer 16 september 2020" 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...