Soothe Geplaatst 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2007 Pippi, Hoi.Join the club!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2007 Hoi Pippi,Je durft niet?????Ja, durf moet je wel hebben.Maar wat te verliezen om het eens een dagje te proberen?????? sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Hoi Pippi,Hier nog eens An, je vindt me wel niet zo leuk, maar je inspireert me wel. Herken heel veel in jou.Ik reageer nog even op je intro waarin je schrijft: 'Ik hoop hier iets te leren en misschien om mij wel over de drempel te helpen... '. Dat gun ik je van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Hoi Pippi,De eerste stap heb je al gemaakt door je berichtje te plaatsen! Ga er voor, we zijn er voor elkaar!Groeten,Rosan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2008 Succes Pippi, ben hier vandaag ook voor het eerst. Besef dat je je nergens voor hoeft te schamen. We hebben hier immers ieder zo ons eigen verhaal waar schaamte een onderdeel van is maar dat maakt ons juist tot gelijken. Vertel wat je op je hart hebt, ik weet zeker dat er naar je geluisterd zal worden.Hug, StruikEdit: ik zie nu dat je al langer op het forum bent. Bedoel je de stap te zetten om niet meer te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Het ophalen van oude wie-is-wie draadjes leidt tot de nodige verwarring!Pipi is niet nieuw, kijk maar naar haar aanmelddatum.Ik begrijp eerlijk gezegd het nut er niet zo van. En is het niet aan pipi zelf om haar voorsteldraadje wel of niet op te (willen) halen?Sorry Pip en An, moest me er even tegenaan bemoeien.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden