Spring naar bijdragen

Pipi, verslaafd


PipiPunk

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik zal me ook ff voorstellen.

Ben een vrouw van 50j, woon alleen met huisdieren.

Vandaag ben ik 8 dagen nuchter, mijn zoveelste stop poging, detox thuis alleen gedaan onder telefonische begeleiding van een verslavings zorg.

Heb vorig jaar een opname in verslavings kliniek gehad, een terapeutische gemeenschap wat ik 6weken heb volgehouden, het was te druk voor mij, teveel prikkels.

Eenmaal thuis binnen een uur alweer aan de zuip.. drink/dronk al sochtends rond 7u, ben altijd vroeg wakker, ong. vanaf 5u uit bed, snachts steeds wakker worden.

Ik blijf doorgaan met het zoeken naar goede hulp, want ik kan het niet alleen, dat is me nu wel duidelijk.

Ben naar meetings geweest, vond t daar vaak niet leuk maar toch wel veel geleerd en ben nu met een ambulante verslavings kliniek bezig via beeldbellen en hopelijk over maand ofzo in een deeltijds groepsbehandeling met mezelf aan het werk.

Ik ben nu erg erg moe!!

De lichaamlijke afkicken is nu denk ik grotendeels over, behalve dus zeer weinig energie, slechte eetlust,slecht concentreren etc.. dus sorry voor mss taal fouten.

Ik wil tegen alle mensen hier die verslaafd zijn zeggen: geef niet op, afkicken is 1, maar herstel is een lang proces, vallen en opstaan, en blijf vooral opstaan!!

Ik ben t gewoon ook zó zat om hele dag bezig te zijn hoeveel drank kan ik kooen, hoe en waar, zorgen dat buren mn flessen bv niet horen rammelen, onrustig als ik bv op visite ben en weg moet omdat ik alcohol moet hebben, of als er wel gedronken wordt en het gaat me te langzaam, te beleefd.. dan wil ik thuis in mn 1tje verder op mijn snellere tempo, altijd die roes moeten hebben want anders paniek en angst..pff

Het is niet makkelijk, maar vind mn alcohol leventje ook niet makkelijk..

Tot zover even, ik ben alweer doodop.

groetjes, Pipi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei PipiPunk:

Ik blijf doorgaan met het zoeken naar goede hulp, want ik kan het niet alleen, dat is me nu wel duidelijk.

Hey Pipi welkom. Je bent net zes weken opgenomen geweest en hebt telefonische begeleiding. Je hebt je hier gemeld. Welk soort begeleiding heb je nog meer nodig? Je doet het niet alleen, toch.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster behandeling niet af gemaakt.. dat is ook alweer bijna half j. geleden.

Ik ben net 2mnd bezig bij ambulante zorg via beeldbellen.

Er moet een hele hoop veranderen in mn leven en daar heb ik langdurige terapie en begeleiding bij nodig.

Dit forum is fijn maar voor mij niet genoeg.. en de ambulante terapien moeten nog beginnen.. ivm corona langer wachten.

Ik heb al ruim 30j. een alcohol verslaving, dat vergt veel werk samen met professionals..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...