Jozette Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ja dankje.. bedoel je 2021 ?? Hoe gaat het met jou? Ik zit nu in kerstoutfit op de zaak, fake smile op...dit wordt een eindeloze dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Haha ja 2021 idd loop ff voor . Succes dan op de zaak ' big smile op kennen we allemaal . Hier gaat het ok ' goed met mij nog niet helemaal maar het is te doen .. mijn jongens heb ik iig terug sinds vrijdag wonen ze weer thuis .. kunnen nu weer als gezin verder gaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Oh wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd ..lange weg heb je afgelegd. Maar wat een doorzettingsvermogen; iets om heel erg trots op te zijn!! Geniet ervan ! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden