Spring naar bijdragen

Verkrijgbaarheid Refusal?


Tanja

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds 3 maanden gestopt met drinken m.b.v. Refusal. Maar nu krijg ik een telefoontje van mijn huisarts dat de Apotheek dit niet meer kan leveren vanwege logistieke problemen door het Corona-virus.  Is dit Landelijk of helaas alleen in mijn regio? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog voor de corona was refusal  al niet leverbaar bij mijn apotheek ' dit is vervangen door antabuse .

Ik ben net bij de apotheek geweest omdat mijn herhaal recept klaar stond .   Ik heb gelijk gevraagd mbt levering en ook deze is bij mij nog goed leverbaar Zuid-Holland maar is regio afhankelijk    ik kan uit nu weer 13 weken vooruit hier mee ben ik wel blij om want raakte beetje in de stress  om het zonder te moeten doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieke bedankt voor je reactie. Ook ik werd behoorlijk zenuwachtig met de gedachte dat ik nu al zonder medicatie moest doen. Ik krijg nu Antabuse, maar dat moet besteld worden en is nog maar de vraag wanneer en hoeveel er uitgeleverd kan worden zei de apoteker. Gelukkig heb ik nog 10 tabletjes Refusal. Ik kom uit het zuiden van het land. Zijn er nog meer mensen uit Limburg met deze problemen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...