Spring naar bijdragen

Ongerust


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik heb even jullie hulp en tips nodig. Ik kamp al 8 jaar met zenuwpijnen. Vooral in de buurt van hem, schouders en helse hoofdpijn. Hiervoor nam ik jaren Rivotril en Lyrica. Ondertussen werd een zeldzame aandoening bij mij vastgesteld die deze pijnen zou veroorzaken. Ik ben hiervoor 5 maanden geopereerd dus dit zou normaal gezien geslaagd moeten zijn en zou ik van mijn klachten verlost moeten zijn. Helaas ben ik ook al jaren verslaafd aan benzo's. Ik weet dat het niet verstandig is, maar ik stop af en toe op mijn eentje cold turkey. Maar omdat ik teveel last heb van ontwenningsverschijnselen begin ik dan gewoon weer opnieuw en voel ik me weer oké. Nu wil het leuke toeval ook dat ik een paar jaar geleden gediagnosticeerd ben met spasmofilie. Nu, ik heb sowieso dagelijks nog wel last van spierpijn ter hoogte van mijn nek en schouders en bijna dagelijks hoofdpijn maar als ik stop ben benzo's is de pijn zo erg dat ik nauwelijks kan functioneren. Ik ga nog steeds 2x Per week naar de kiné (postoperatief) maar merk niet veel verbetering. Nu ben ik een beetje in paniek en vroeg me af.. Hoort dit gewoon bij ontwenningsverschijnselen of zou het dan toch de spasmofilie zijn? Het rare is dat als ik Lorazepam slik de pijn meteen veel beter is. Ik wil gewoon zekerheid en weten dat deze pijn niet voor het leven is want wordt er echt wanhopig en bijna depressief van. Ik hoop echt dat iemand me gerust kan stellen. Sorry voor de lange tekst trouwens. Alvast bedankt !!!

bewerkt door Protje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi  @Protje als ik je verhaal zo lees denk ik dat er veel klachten terug te voeren zijn naar tolerantie en ontwenningsklachten ven benzo's. Ik heb geen idee wat je allemaal slikt als het om benzo's gaat maar jarenlang rivotril gebruik (ook een benzo) laat bij mij alle bellen rinkelen. Ook je ervaring van verlichting van je klachten als je benzo's gebruikt zegt veel. Ik zou je willen adviseren om het Ashton Manual te lezen, dit is de bijbel op het gebied van benzo's en ontwenning en alles wat een mens kan ervaren als je benzo's langdurig gebruikt en hoe ze verantwoord af te bouwen. Google maar eens op deze 2 woorden, er is een NL versie van. Het is wel een flink document maar het zal je heel veel duidelijk maken. Succes en heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...