Kabouter0Wesley Geplaatst 28 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2020 Vroeg me af wat jullie zoal doen van eten om het herstel zo spoedig en vlot mogelijk te laten vorderen. Heb al alles geëlimineerd van cafeïne, theeine en zo weinig mogelijk suikers. Nu lees ik ook dat gluten niet goed is. Ik at redelijk veel brood en had net muesli gekocht voor de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 29 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2020 Hi kabouter Er zijn algemene regels zoals geen koffie geen alcohol maar verder is het persoons afhankelijk en als je alles leest wat je niet mag eten blijft er weinig over en dat kan nooit goed zijn volgens mij en zorgt slechts voor onnodige angst Ik eet bruin brood plakje kaas pindakaas vers ijsje boter yogurt Rijst brocoly eieren kip sla Je moet alles uitproberen klein beetje daarna geen problemen dan blijven eten Ik drink water rooi bos thee ( cafeïne vrij) soda water Geen chocolade want zit cafeïne in Fruit appels druiven banaan kiwi Geen ananas!!!!! want dat schijnt je benzo te versterken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Qupaian Geplaatst 2 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) Groen sap heeft veel geweldige voordelen. Daarnaast gebruik ik verschillende zomercocktails die ik in het artikel vond https://ervaringenmetsupplementen.nl/luminous-beauty-shake-ervaringen-mn-eigen-review en van wat cocktails begon ik cellulitis te verwijderen. Mijn man en ik vonden dit effect echt leuk. 2 januari 2022 bewerkt door Qupaian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden