Ometon Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Clonazepam lost slecht op in water las ik heb het geprobeerd en dat klopt Methode is oplossen in wodka maar alcohol maakt mij duizelig en misselijk in combinatie met benzo Mijn vriendin las het volgende op het internet Insoluble powder Try to mix with sugar. Or any powder that is water-soluble, for sure Homogeneous And then dissolve it in water .... Iemand nog andere ideeën buiten die ingewikkelde mix die ik niet begrijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 2 uur geleden zei Ometon: Clonazepam lost slecht op in water las ik heb het geprobeerd en dat klopt Methode is oplossen in wodka maar alcohol maakt mij duizelig en misselijk in combinatie met benzo Hoi @Ometon, in alcohol oplossen lijkt mij sowieso niet erg slim. Kun je de pil niet vermalen zodat het eerder oplost in water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 22 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Nee is slecht of niet oplosbaar in water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 22 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Is maar 1ml vodka on opte lossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden