Caleidoscopisch Geplaatst 25 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2020 Ik zoek iemand die mij kan helpen te stoppen met oxazepam 110mg. Ik zoek iemand met zelfde soord problemen Ben nieuw op dit forum en weet dinsdag of mijn stop poging goed gekeurd word en of ik mag starten met stoppen. Ik wil stoppen draaglijker maken met kruiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief123 Geplaatst 25 april 2020 Rapport Share Geplaatst 25 april 2020 Hoe gaat het nu met je? En hoeveel gebruik je nu nog? Ik zit met hetzelfde probleem zij het in een lagere dosering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caleidoscopisch Geplaatst 25 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2020 het gaat zo goed dat ik anti depressieva wil stoppen ik gebruik nu 4 maanden 0.0 ga nu het volgende stoppen maar wil iemand graag ondersteunen. heb zelf best wel even een klap gehad toen ik op 0 zat maar heb dat overwonnen en ik HEB het gevecht GEWONNEN voel me opgelucht en vrij , en minder symptomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caleidoscopisch Geplaatst 26 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2020 @Madelief123. als u wil kunnen we het er over hebben bijv. zit je thuis of in een instelling is het eigen beslissing met of zonder toestemming van een arts. heb je al een afbouw schema. wat weet je van afkickverschijnselen waar voor slik je het. ik vanwege angst, drukte in mijn lijf en hoofd , agressie en psychoses slik je nog meer medicijnen waarom denk je dat je het kan. ik dacht dat ik verslavingen resistentie had op gebouwd en dat ik meer na dan voordelen had stuur maar een pb voor meer over mij en meer hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcie Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Op 26-4-2020 om 11:24 zei Caleidoscopisch: @Madelief123. als u wil kunnen we het er over hebben bijv. zit je thuis of in een instelling is het eigen beslissing met of zonder toestemming van een arts. heb je al een afbouw schema. wat weet je van afkickverschijnselen waar voor slik je het. ik vanwege angst, drukte in mijn lijf en hoofd , agressie en psychoses slik je nog meer medicijnen waarom denk je dat je het kan. ik dacht dat ik verslavingen resistentie had op gebouwd en dat ik meer na dan voordelen had stuur maar een pb voor meer over mij en meer hulp Volledig gestopt met oxazepam ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caleidoscopisch Geplaatst 6 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 12 uur geleden zei Marcie: Volledig gestopt met oxazepam ? ja ik ben najaren benzodizepine te slikken er nu helemaal van af wel afgebouwd niet coldturkey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief123 Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Ik ben nu nog thuis. Het gaat net aan. Gebruik nu nog 90 (ja ja ik weet dat dat heel veel is). Maar ben rustig al afgebouwd van 125 naar 90 deze week naar 85 of 80 ( even kijken wat lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden