Phoenix Geplaatst 15 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2020 En wat zijn voor jou de verschillen ten opzichte van vóór een eetstoornis? Voor mij is mijn leven hetzelfde gebleven, alleen merk ik dat ik minder productief ben qua werk (slechter concenteren o.a.). En ik sport minder omdat ik moe ben. Ook heb ik minder ruimte voor hobby's (zoals een nieuwe taal leren - de mentale energie ontbreekt). Gelukkig kan ik nog werken en mag ik ook nog zo nu en dan sporten - daar haal ik veel voldoening uit. Ik ben wel benieuwd wat jullie motiveert en waar jullie vanaf willen (zoals vermoeidheid of in je hoofd te weinig ruimte hebben voor dingen die je leuk vindt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik geraak moeilijk uit mijn bed door mijn overgewicht, daar begint mijn dag dus mee. Een constante herinnering dat ik teveel eet. Ik bedoel teveel snoep. En zo gaat de dag verder steeds die hunkering naar chochlade of zoetigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden