Spring naar bijdragen

Gezocht iemand die aan hoge dosis lorazepam zit


Louisa

Aanbevolen berichten

Ik gebruik 13.25 mg lorazepam. Ik moet nog afbouwen en zoek mensen die ook van een hoge dosis moeten komen of zijn gekomen. 

Heb gezocht op fora en internet maar vind niet iets waar ik mezelf in herken. 

Ik slik ook nog andere troep. 

Ik ben belachelijk moe. Intolerant geworden en heb tal van klachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 3-1-2020 om 09:21 zei Louisa:

Ik gebruik 13.25 mg lorazepam. Ik moet nog afbouwen en zoek mensen die ook van een hoge dosis moeten komen of zijn gekomen. 

Heb gezocht op fora en internet maar vind niet iets waar ik mezelf in herken. 

Ik slik ook nog andere troep. 

Ik ben belachelijk moe. Intolerant geworden en heb tal van klachten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2020 om 20:24 zei Caleidoscopisch:

Ik ben van 21 mg af gekomen door eerst steeds een beetje er af en de laatste 10 mg coldturky te doen moest helaas na 2 jaar over op oxazepam maar daar ga ik nu 110mg mee stoppen

Slik buiten oxazepam nog een hele apotheek

Wat ervaar de je op 21 mg lorazepam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Caleidoscopisch:

Ik was erg gesedeerd ik sprak nauwelijks verstaanbaar.tot ik ging stoppen ik ben Coldturkey gestopt en had last van bedplassen , angst, zweten en depressie en psychoses

Wow 21 mg cold turkey is gevaarlijk. Dat je niet op ic bent beland! En nu. Hoe is het nu en waarom CT? Ik ben erg moe in mijn hoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb veel geslapen was ook heel moe maar nu kan ik het gevoel van geluk aan,  en ben inderdaad niet in het ziekenhuis beland (gelukkig)

Ik slikte ook nog oxazepam en die ben ik nu in stappen van 20mg aan het afbouwen en daar krijg ik juist hyperactiviteit van maar wel intense en oprechte gevoelens , dames en heren ik ben weer op aarde.

#fantastisch

 

O en waarom CT

 

Ik heb af en toe dat ik de wereld wil verbeteren, verbeter de wereld begin bij je zelf.

En ik was extreem gesedeerd en sliep 24/7, kon niets meer onthouden dus er moest iets gebeuren..

Ik woon in een instelling en er is voldoende zorg dus ik dacht :stik er in geen lorazepam meer voor mij. Dit is uiteraard zonder toestemming van de psychiater.

Ik ben gewoon gestopt

bewerkt door Caleidoscopisch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Louisa:

Wow 21 mg cold turkey is gevaarlijk. Dat je niet op ic bent beland! En nu. Hoe is het nu en waarom CT? Ik ben erg moe in mijn hoofd. 

Het helpt om gezonde voeding en veel vitaminen te gebruiken en maak af en toe een wandeling in de frisse lucht de moeheid is echt tijdelijk, #houdvol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Caleidoscopisch:

Het helpt om gezonde voeding en veel vitaminen te gebruiken en maak af en toe een wandeling in de frisse lucht de moeheid is echt tijdelijk, #houdvol

Veel vitaminen doe ik. Maar geen baat. Ik moet nog afbouwen. Wacht op intake intern bij Radboud. Doodeng. Ben zwaar overprikkeld en uitgeput.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Caleidoscopisch:

Ik heb veel geslapen was ook heel moe maar nu kan ik het gevoel van geluk aan,  en ben inderdaad niet in het ziekenhuis beland (gelukkig)

Ik slikte ook nog oxazepam en die ben ik nu in stappen van 20mg aan het afbouwen en daar krijg ik juist hyperactiviteit van maar wel intense en oprechte gevoelens , dames en heren ik ben weer op aarde.

#fantastisch

 

O en waarom CT

 

Ik heb af en toe dat ik de wereld wil verbeteren, verbeter de wereld begin bij je zelf.

En ik was extreem gesedeerd en sliep 24/7, kon niets meer onthouden dus er moest iets gebeuren..

Ik woon in een instelling en er is voldoende zorg dus ik dacht :stik er in geen lorazepam meer voor mij. Dit is uiteraard zonder toestemming van de psychiater.

Ik ben gewoon gestopt

Ik heb teveel angst om goed te slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een goede dag structuur?

Ik plan elke week een week lang dingen zoals om 08.00 uur opstaan om 08.15 medicijnen

Half 9 eten om half 10 een kleine wandeling.....

 

Ik heb Baad bij kruiden zo weet ik kamille en bananen hebben een ontspannende werking.

Ben je in staat om te relativeren??

Dus wat voel ik?

Kan ik daar iets aan veranderen?

Is het een gevoel of is het een situatie die gebeurd?

Schrijf op waar je echt bang voor bent..

Enzo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Louisa:

Veel vitaminen doe ik. Maar geen baat. Ik moet nog afbouwen. Wacht op intake intern bij Radboud. Doodeng. Ben zwaar overprikkeld en uitgeput.

Dingen als veiligheid kan je samen met overprikkeling combineren door te bedenken wat de ideale situatie is  bijv.

Muziek op of oordoppen in

Voor geluid.

Voorspel bare dagen plannen.

Heb je op dit moment hulp of sta je er alleen voor.

Als je wil bellen voor meer uitleg stuur me dan een berichtje.

 

Ik ben geboren en opgegroeid in Nijmegen maar woon nu intern in Brabant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Caleidoscopisch:

Heb je een goede dag structuur?

Ik plan elke week een week lang dingen zoals om 08.00 uur opstaan om 08.15 medicijnen

Half 9 eten om half 10 een kleine wandeling.....

 

Ik heb Baad bij kruiden zo weet ik kamille en bananen hebben een ontspannende werking.

Ben je in staat om te relativeren??

Dus wat voel ik?

Kan ik daar iets aan veranderen?

Is het een gevoel of is het een situatie die gebeurd?

Schrijf op waar je echt bang voor bent..

Enzo..

Ja zelfde dagstructuur op de minuut af. Want ik ben steeds zo in de war. Geeft me houvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Louisa:

Ja zelfde dagstructuur op de minuut af. Want ik ben steeds zo in de war. Geeft me houvast.

Ik wil graag weten waarom je lorazepam slikt

Ik slikte en slik benzodiazepines

Tegen de angst en verwardheid

Ik ben complex autistisch, hoogbegaafd, schizofrene klachten , dwangmatig en psychotisch

Maar het leest als of jij  nog steeds angst en verwardheid hebt ondanks de lorazepam. Misschien slik je gewoon niet de juiste medicatie, afbouwen is in feiten niet zo spannend als je het rustig doet, beetje opgejaagd en grieperig gevoel . laat aub even weten wat voor een arts je lorazepam heeft voor geschreven een psych of een huisarts..

Erger dan paniek kan het niet worden dus ik zou stoppen met voldoende zorg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...