Dennisho Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 2 jaar geleden met de billen bloot wat begon met onschuldig gokken. Had ik geld nodig en dacht het komt wel goed. Resultaat 13000 euro schuld. Na 1,5 jaar en niet meer gegokt te hebben loopt mijn huwelijk door het gokken op de klippen. Er is een kind in het spel heeft er kema d ervaring hiermee waarmee het goed is gekomen.? Ik ben nu volledig open en eerlijk maar het loopt gewoon niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nico33 Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 (bewerkt) Hoi Dennisho, ik begrijp dat je veel gegokt hebt maar ondertussen anderhalf jaar gokvrij bent en je huwelijk alsnog kapot gaat door de gevolgen ervan. Het is vaak al voldoende door wilskracht te tonen, dus werk aan je problemen/schulden. investeer in de relatie maar dring niks op, dat zal averechts werken. Knap trouwens dat je er al anderhalf jaar vanaf bent 25 december 2019 bewerkt door Nico33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 (bewerkt) n.v.t. 26 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden