rapilos Geplaatst 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst 26 september 2008 Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik aan dit forum deelneem en vind het nog een beetje eng.maar als ik wat meer gewend ben zal het kletsen wel wat gemakkelijker gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wijntje Geplaatst 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2008 Hallo Rapilos,Welkom hier !Ben je van plan om te stoppen of te minderen ?Succes,Wijntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2008 Wijntje.Ik ben gestopt op 3 aug. 08Dus nu 2,5 maand drankvrij. Ik heb hulp via internet en maak rgelmatig gebruik van het forum bij ditjes en datjes Groetjes Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pico Geplaatst 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2008 Hallo allemaal,doodeng, maar ik ben hier voor het eerst. Voel wel dat ik iets moet doen, anders gaat het echt fout, maar durf absoluut niet hiermee naar buiten te treden. Dus eerst maar eens kijken of ik op deze toch anonieme manier grip krijg op de fles. Liever gezegd of ik eindelijk de fles eens los kan laten, dus geen grip meer heb op dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2008 Hoi Flesje,Als je naar boven gaat op deze pagina, kun je een nieuwe discussie aanmaken, je (anoniem) voorstellen en dan kun je verder kletsen op Dit, datjes en zo (de dagdraad). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden