Spinder Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) Ik kreeg het voorgeschreven door mijn huisarts. Omdat ik al te lang niet slaap. kan dit kwaad en wat zijn jullie ervaringen met dit volgens mijn huisarts natuurlijke middel? 14 oktober 2019 bewerkt door Spinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik gebruik 5 Mg slaap af en toe wel , weet niet zo goed of het door het middel komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Eleo31: Ik gebruik 5 Mg slaap af en toe wel , weet niet zo goed of het door het middel komt! Hoe vaak is af en toe @Eleo31? En hoeveel sliep je voor gebruik? 14 oktober 2019 bewerkt door Spinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik slaap een beetje om en om , ene nacht goed, tot redelijk of niet helaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spinder Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) 38 minuten geleden zei Eleo31: Ik slaap een beetje om en om , ene nacht goed, tot redelijk of niet helaas! Ik slaap namelijk gewoon niet. Zo’n 4/5 uur per week Ik weet niet of die verstandig is voor de gaba receptoren of hoe dat ook maar heet. Weet jij dat? @Eleo31 ik ben nu echt een angsthaas geworden met iets innemen 14 oktober 2019 bewerkt door Spinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden