Spring naar bijdragen

Voorstellen


Harjet

Aanbevolen berichten

Harjet, je gaat goed meid, en misschien onderschat

je jezelf wel nu. Voor het weekedn start heb je je 3e dag

in the pocket. Die staat als lastig bekend. Je bais voor het weekend

is dus al best sterk. Neem wat lekkere gezonde drankjes, ga verse smoothies maken of zet yerba maté (ff googlen) om weer wat extra energie op te doen. Er zijn zoveel lekkere

drankjes die je ook extra goed proeft als je je smaakpapillen niet verdoofdt met alcohol.

Ik zet swinters liters thee van zoethout met stukjes gesneden gemberwortel erin, hoe

langer die staat hoe rijker de smaak en het is nog gezond ook. (alsd je hoge bloeddruk hebt beter de zoethout vervangen door sterremunt of Marokkothee).

Ik heb zelf in mijn beginfase 0% bier gedronken, nu vind ik daar niets meer aan, maar toen hielp het me, voor het idee alleen al. Ik ben niet zo vd limonades. Er is een apart draadje met alternatieve drankjes, ik meen bij thema's of tips, ff kijken als je tijd hebt.

Ontspannen idem; sauna, sport, meditatie, muziek, een fakirmatje; fijne beloningen!

Nooit is een groot begrip, te groot denk ik. Ik weet ook niet hoe ik er over een x aantal weken voor sta. En je leven gaat altijd anders dan waar je bang voor bent.

Houd het klein. Dan blijft het overzichtelijk en dus veilig.:present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal...

@Kunsie

Ik heb de emoticon gevonden :D dank je wel!! Zie alleen de voorbeelden nog niet maar goed kom ik wel achter..jij ook volhouden he???

@Jane mooie adviezen geef je overal heb je her en der al veel gelezen waarde volle toevoeging voor het forum.

Dag 3 ging gisteren goed ik had wel wat trekmomenten en dat op het werk meer zo van als ik straks thuis ben kan ik niet eens het weekend inluiden met Alco.

Op dat moment begon ik te zweten...maar thuisgekomen een glas water genomen en maar gelijk naar bed waar ik weer als een blok in slaap viel dus ik heb (nog) geen last van slapeloosheid gelukkig.

En dan is het nu idd weekend ik ga eerst eens rustig op starten , boodschappen doen en afleiding zoeken denk dat ik maar eens familie gaan bezoeken want heb mij de laatste tijd sociaal nogal afgesloten.

Overdag zal het wel gaan maar dan de avond nog..

Help op zaterdagavond alleen thuis zonder kids en zonder Alco!!

Wat ik wil gaan doen is eens op zoek gaan naar een mooi boek want lezen en Alco gaan niet samen want dan zie ik de letters op een gegeven moment niet meer B)

Kortom genoeg te doen vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hier ben ik weer na een tijd afwezig geweest te zijn....

En dat laat zich raden , dat ging natuurlijk niet goed vooral in vrije tijd kende ik mn grenzen niet meer....

Ik meld mij hier dus toch weer want juist in de periode dat ik hier was ging het samen met jullie hulp zo ontzettend goed!!

Ik wil het vanaf morgen weer op gaan pakken!

Liefs Harjet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel lieve Kunsie ...

Het koste me wat moeite terug te komen maar weet ook dat er geen andere weg is dan eerlijk te zijn...eerst had ik problemen met mn wachtwoord hier daarna was ik mij aan het verstoppen zeg maar...

Bang voor de confrontatie die toch goed en onvermijdelijk is.

Liefs xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, welkom hier. ik ben er ook pas een week. ik zit er ook over te denken om mijn wie is wie pagina ook uit te breiden. t geeft vaak ook een stuk meer inzicht waarom je drinkt en wat voor pijnmomenten. ik hoop dat je heeeel veel ondersteunt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...