Spring naar bijdragen

Ik


MsLuzac

Aanbevolen berichten

Ik ben ik, een vrouw van 32.
Ik ben net als een aantal van jullie een stille drinker en IK wil er mee stoppen! IK ben het zo zat. Zelf wordt ik er ongelukkig van, maar maak anderen ook ongelukkig.

Als ik bepaalde verhalen lees schiet ik vol en denk dit had ik ook kunnen schrijven. Dit wil IK niet zijn.
IK wil gewoon mezelf weer terugvinden. Mijn lijf veranderd van al die alcohol en hoe tegenstrijdig het dan ook is, dan wil ik weer gezond bezig zijn. Houd het een maand vol en val dan terug in het oude patroon. Met alle gevolgen van dien. Vaak meer drinken als ervoor :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi S4nny,

Welkom!
Ga ervoor je bent nog zo lekker jong!!!!!
Echt je zult je op den duur zoveel beter voelen.
Ik ben nu 14 dagen gestopt en voel me al zoveel beter.
Schrijf mee en stop alsjeblieft met die rommel!
Want je krijgt er echt en ook echt niets voor terug!

Ik wil terug naar die meid van vroeger....nou jij toch ook?
Kom doe mee...en gooi die troep weg!!!!!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine,

Dank je wel voor je lieve woorden. Heb me net ingeschreven om via internet geholpen te worden. Ik hoop dat ik deel kan nemen hieraan anders zal ik hoe confronterend ik het ook vind een andere weg moeten inslaan.

Minderen is voor mij geen optie, ik ga voor definief stoppen! En ik weet nu al dat ik het heel zwaar zal krijgen. Ik moet dingen onder ogen gaan zien die ik altijd weggestopt heb. Weet ook dat ik een lange weg te gaan heb, maar het moet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo S4nny

Welkom,
Goed dat je hebt ingeschreven voor internethulp.
Ik hoop voor je dat je sel geholpen kan worden want soms is er een wachtlijst.
Zelf krijg ik ook hulp via internet en dat gaat echt fantastisch.
Ik hoop dat je hier de steun krijgt die je nodig hebt.
Heel veel sterkte en succes en klop aan als je het nodig hebt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Ozzie. In moeilijke tijden probeer ik het forum op te zoeken en van me af te schrijven. De momenten dat ik het moeilijk heb neem ik een glas water en ga iets doen.
Naast dat ik het drinken laat wil ik ook gelijktijdig gezond bezig zijn, dus schrap ik even zo veel mogelijk suikers en koolhydraten. Dat geeft me lichamelijk een goede boots die ik nu even hard nodig heb.

Ben nl erg moe, spieren doen zeer, koud en dan weer ontzettend warm. Vanavond duik ik er vroeg in, komende 3 dagen weer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey S4nny,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je je er thuis zult voelen en steun zult vinden. Mij helpt het in ieder geval wel. Ik ben ook nog niet zolang op het forum. Ik ben nu 16 dagen op weg en dat voelt best goed. Ik ben met dit forum begonen in afwachting van een internet behandeling en fysieke behandeling. En dat helpt echt. Sinds vorige week ben ik gestart met hulp, maar dankzij dit forum kon ik nuchter beginnen en kon ik met enige trots vertellen dat ik ruim een week droog stond. Het eerste fysieke gesprek gisteren gehad. Na een aantal gesprekken, ga ik beslissen of ik doorga met internet of fysiek.

Dus heel veel suc6 hier, ga ervoor.

Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...