Spring naar bijdragen

Angst paniek


Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal.

nadat Robin mij gisteren heeft geadviseerd 2 x 7.5 mg dia te nemen ben ik uiteindelijk na 2 paracetamollen toch in slaap gevallen en een paar uurtjes geslapen. 

wakker geworden met dat vreselijke gevoel van branden jeuk onrust en gevoel dat mijn keel dicht geknepen wordt. 

straks dus de 7.5 innemen .

Ik hou jullie op de hoogte. Dit wordt ieder geval weer een dag in bed doorbrengen. In een stoel zitten lukt me niet.

Iedereen sterkte vooral met deze enorme hitte.

liefs.....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Verbloemen Ben je verstoppertje aan het spelen? Je zit nu bij vraag het de hulpverlener en wij zitten in de huiskamer. Elke dag ergens anders een eigen topic openen heeft niet zoveel zin. Ik begrijp dat je het zwaar hebt, maar probeer daar is eens rustig in te blijven. Je ontwenning is veelste snel gegaan, daardoor voel je je nu zo slecht. Inmiddels heb je weer Diazepam gekregen om te herinstalleren, en dat kost tijd. De kans dat je helemaal stabiel gaat worden is klein, maar de kans dat je jezelf stukken beter gaat voelen als dat nu het geval is, is wel aanwezig. Het enige wat je nu moet proberen te doen is de dag zo goed mogelijk door te komen. Probeer rustig aan te doen en jezelf niet helemaal gek te maken. Het enige wat je nu gaat helpen is tijd en accepteren dat het zo is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry waar moet ik nu naar toe dan.

Ik heb 7.5 ingenomen. Vervolgens in slaap  gevallen om weer klotsende en schokkend wakker te worden. Vanmiddag komen er 2 mensen  van de ggz om mij een mededeling te doen. Hier ben ik alweer gestressed van. Dus zeg maar waar ik kan schrijven. jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Verbloemen:

Sorry waar moet ik nu naar toe dan.

Ik heb 7.5 ingenomen. Vervolgens in slaap  gevallen om weer klotsende en schokkend wakker te worden. Vanmiddag komen er 2 mensen  van de ggz om mij een mededeling te doen. Hier ben ik alweer gestressed van. Dus zeg maar waar ik kan schrijven. jo

Waar je gister ook schreef bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...