Verbloemen Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Geplaatst 21 juli 2019 ik heb ook mijn leven lang al last van angst en paniekaanvallen. Hoort dat ook bij benzodiazepine gebruik.? is er iemand die dit herkent?
doorbijter Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Geplaatst 21 juli 2019 @Verbloemen wat een ellende ben je beland zeg. Zeker kan je angst en paniek krijgen door gebruik van benzooi. Lees de ashton manual maar eens. Google maar op internet dan kom je die vanzelf tegen. Ik denk dat je daar heel veel in zult herkennen.
Verbloemen Geplaatst 21 juli 2019 Auteur Rapport Geplaatst 21 juli 2019 Ik heb het gelezen. Maar nu ik de ontwe ning van 40 naar o heb gehad en nu terug naar 20 dia is de pojn angst en paniek erger.
doorbijter Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Geplaatst 21 juli 2019 Misschien moet je lichaam er nog wat langer aan wennen en wordt t met een paar dagen beter. Maar het kan ook zijn dat je hoger ingesteld moet worden. Ik durf het niet te zeggen.
Verbloemen Geplaatst 23 juli 2019 Auteur Rapport Geplaatst 23 juli 2019 De diazepam werkt niet goed. Ik raak gedrogeerd. Ik mag ggz niet bellen . Help ik weet het niet meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden