Spring naar bijdragen

lorazepam afbouwen hel


Aanbevolen berichten

sinds 6 april last van paniek aanvallen en hyperventilatie heb lorazepam.gekregen1mg daarvan zei de dokter vorige week dat dat teveel was had sochtends hele smiddags hele savonds halve en voor slapen gaan hele nu zit ik sinds afgelopen woensdag op 1 halfje sochtends 1 halfje smiddags en hele savonds nou heb ik enorme afbouw verschijnselen meer angstig onrustig trillende handen benen spaghetti benen echt beroerd ben ik er van en dan raak je weer in paniek omdat je denk help zo beroerd ga a t niet meer over dit is heel eng heb sinds 2.5 week ook citalopram erbij dat medicijn moet ik wel blijven gebruiken tot het ingewerkt is maar die afbouw van lorazepam is echt een hel iemand tips of iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @perzikje Welkom hier en welkom in de vreselijke wereld van benzodiazepine ontwenning! Ik zie inderdaad dat je nogal in paniek bent, je verhaal staat namelijk op drie verschillende plekken hier. Niet echt verstandig van je huisarts? Psychiater? Om je zowel af te laten bouwen van een benzo en tegelijkertijd een antidepressiva erin te knallen. Dat kan nogal voor wat problemen zorgen dacht ik zo.. Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel Lorazepam je nu precies gebruikt? Je kreeg 1 mg, maar je nam drie keer een hele en één keer een halve. Bedoel je dat je 3.5 mg gebruikte? Kan je iets meer vertellen over hoe je aan het afbouwen bent? In welk tempo je het nu aan het doen bent bijvoorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...