Spring naar bijdragen

Steun met afbouw diazepam


Gerard

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Willem, en misschien kan iemand mij helpen, Ik slik nu zo,n 3 maanden weer diazepam ben een tijdje opgenomen geweest omdat ik een mix van benzo,s slikte en dat zeker 2 jaar. ik werd toen ik werd opgenomen op 160 mg diazepam gezet per dag en heb het zo met mijn verslavingsarts in 9 weken afgebouwd, was geen pretje maar uiteindelijk was alles wel een stuk helderder en had weer emoties dromen ect slapen ging heel erg slecht heeft mijn verslavingsarts toen ik nog op 4 mg diazepam zat Nozinan met fenegan 2 keer 25 mg van elk voor het slapen gaan de dosis 2 weken aangehouden en toen langzaam gestopt heb het nog wel door geslikt toen ik van de diazepam af was om te kunnen slapen. Het is en paarde middel Nozinan in combinatie met fenegan, nu slik ik dus weer sinds 3 maanden diazepam. In de eerste maand was ik heel voorzichtig was zo blij gestopt te zijn toen kon ik het niet laten door spanningen en heb een kwartje van 10 mg genomen. Een week later werd dat een halve het is tot 10 mg gegaan en nu de laatste week slik ik 5 mg. Ik wil weer terug naar 0 heb over 1 week ook een andere baan dus ik hoop dat ik het onder controle kan houden en zo langzaam te stoppen mijn vraag is iemand hier bekend mee...alvast bedankt Groet Willem sorry op de verkeerde pagina.

 

* Moderator heeft dit bericht verplaatst van forum alcoholdebaas naar benzodebaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...