Spring naar bijdragen

Kratom


dapj

Aanbevolen berichten

Hallo aangezien ik nieuw ben hier en niet weet waar ik iets moet plaatsen ivm opiaten doe ik het hier (heb ook benzo's daarmee). Moderators kunnen dit verzetten naar juiste sub forum ;).

 

Oke,

Dus ik heb pijnstillers gehad zoals morfine (ms contin en oramorph), tramadol, oxycontin en fentanyl (pleisters en abstral tabletten). Nu heb ik al veel goede dingen gehoord over kratom wat helemaal natuurlijk is. De bedoeling zou zijn om je opi-eds/pijnstillers of voor sommigen illegale dingen zoals heroine te verminder. Je zou je dosis tot zo laag mogelijk moeten afbouwen om dan erna over te schakelen naar kratom. Er zijn vele soorten kratom maar voor afkicken van opiaten is Red thai, Red Vein,...eigenlijk de soortjes beginnend met het woordje "red" het meest geschikt.

 

Zijn er hier soms die ervaring hebben met deze manier van stoppen/afkicken ?? Of iemand die het ook graag zou willen proberen ?? Als dit zo is gelieve een reactie neer te zetten aub. Ik ben van de Denderstreek in Oost-Vlaanderen Belgie dus desnoods tesamen plannen en het proberen is voor mij ook goed :). Of gewoon via chat, mail, online contact kan dus ook om dan dagelijks bij elkaar te checken hoe het gaat.

 

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...