Oscar Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Hoi, ik ben Oscar. Ik lees al met jullie mee sinds december in die maand ben ik ook begonnen met internet behandeling. Ik ben 36, woon samen en realiseer me al enige tijd dat ik in een alcolholfuik terecht ben gekomen, iedere avond zat ik me vol te gooien met bier om vervolgens wankelend het bed in te stappen. Ik heb een heel leuke baan en heb voldoening aan sport, maar de laatste paar jaar is dit natuurlijk samen met drankgebruik met elkaar in conflict gekomen. 's morgens met een gierend hoofd naar mijn werk toe gaan en s avonds nog maar net de sportschool kunnen bereiken en vervolgens daarna weer te beginnen om mezelf vol te gooien met drank.. Daar heb ik al tijden genoeg van. Omdat dit voor mij een "dag proces" is ben ik bang om te stoppen...Maarrr.. in de afgelopen maanden heb ik al een boel tips en trics gelezen hier bij jullie op het forum. Thanks daarvoor!! Gisteren heb ik mijn eerste fragile succes gehaald door bewust niet te drinken en dat is me gelukt!Ik kan mijn sterkte en blijdschap niet met mijn omgeving delen, maar ik weet dat (alleen) jullie mijn blijdschap in ieder geval 'begrijpen'.Ik hoop op hulp van jullie de komende tijd,en ik realiseer me dat er in dit bericht een heleboel "ik" staat, maar ik ga ook mijn best doen om hier op het forum ook wat te kunnen "brengen". Thanks!Oscar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Oscar, geweldig dat je er wat aan doet. Bij mij kwamen sport en drank ook met elkaar in conflict. Onder andere.Dat je veel IK schrijft is logsch, het is toch jouw verhaal?Hoop dat je veel baat hebt met de internet-therapie en ook aan het meelezen/schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Oscar,Hartelijk welkom hier op het forum.Supergoed van je dat je gisteren niet hebt gedronken.Het begin is erDoor niet te drinken en je hier aan temelden op het forum heb je een eerste heel goede stap gezet.Hou vol, door de eerste niet te nemenHeb je het moeilijk, kom er over praten bij ditjes en datjes.Heel veel succes.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Oscar, stiekummerd om vanaf December al te lezen en niks te laten horen:Dmaakt niet uit hoor;) `t belangrijkste nu is dat je al 1 dag niet hebt gedronken TOP, en er zullen nog een paar dagen volgen neem ik aan.Wees voorbereid op stemmetjes in je hoofd die zullen zeggen neem er maar een, maar blijf standhouden en neem er geen.Als je iedere dag de eerste niet neemt ben je al een heel eind op weg OscarKom in moeilijke tijden praten op het forum dat helpt je ook en dan halen wij er wel weer uit wat voor ons belangrijk is, want zo helpen we elkaarJe kunt ook gewoon kletsen op het forum hoor:)Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscar Geplaatst 28 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Thanks Vie, rapilos en AlbertRemmoIk ga ervoor ! Ben strijdvaardig en voorbereid.Vanavond uitdaging 1: een verjaardagsfeestje waar ik de drank een vriendelijke "nee ik hoef niet" knipoog terug zal geven :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Judith70 Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Oscar,welkom! Wat ik hier al heb geleerd * vooral niet aan de eerste beginnen* werkt voor mij heel goed.Ik hoop ook voor jou,ik wens je alle sterkte vanavond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst 4 april 2009 Oscar: van harte welkom hier. Ik heb je nog niet op het forum gezien, jammer.Misschien komt het nog. Anders... gewoon doorgaan met de eerste te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden