Spring naar bijdragen

Ik ben Oscar

Oscar

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Oscar.
Ik lees al met jullie mee sinds december in die maand ben ik ook begonnen met internet behandeling.
Ik ben 36, woon samen en realiseer me al enige tijd dat ik in een alcolholfuik terecht ben gekomen, iedere avond zat ik me vol te gooien met bier om vervolgens wankelend het bed in te stappen.
Ik heb een heel leuke baan en heb voldoening aan sport, maar de laatste paar jaar is dit natuurlijk samen met drankgebruik met elkaar in conflict gekomen.
's morgens met een gierend hoofd naar mijn werk toe gaan en s avonds nog maar net de sportschool kunnen bereiken en vervolgens daarna weer te beginnen om mezelf vol te gooien met drank.. Daar heb ik al tijden genoeg van.
Omdat dit voor mij een "dag proces" is ben ik bang om te stoppen...

Maarrr.. in de afgelopen maanden heb ik al een boel tips en trics gelezen hier bij jullie op het forum.
Thanks daarvoor!!

Gisteren heb ik mijn eerste fragile succes gehaald door bewust niet te drinken en dat is me gelukt!
Ik kan mijn sterkte en blijdschap niet met mijn omgeving delen, maar ik weet dat (alleen) jullie mijn blijdschap in ieder geval 'begrijpen'.

Ik hoop op hulp van jullie de komende tijd,
en ik realiseer me dat er in dit bericht een heleboel "ik" staat, maar ik ga ook mijn best doen om hier op het forum ook wat te kunnen "brengen".

Thanks!
Oscar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar, geweldig dat je er wat aan doet.
Bij mij kwamen sport en drank ook met elkaar in conflict. Onder andere.
Dat je veel IK schrijft is logsch, het is toch jouw verhaal?
Hoop dat je veel baat hebt met de internet-therapie en ook aan het meelezen/schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar,

Hartelijk welkom hier op het forum.
Supergoed van je dat je gisteren niet hebt gedronken.
Het begin is er
Door niet te drinken en je hier aan temelden op het forum heb je een eerste heel goede stap gezet.
Hou vol, door de eerste niet te nemen
Heb je het moeilijk, kom er over praten bij ditjes en datjes.
Heel veel succes.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar, stiekummerd om vanaf December al te lezen en niks te laten horen:D
maakt niet uit hoor;) `t belangrijkste nu is dat je al 1 dag niet hebt gedronken TOP, en er zullen nog een paar dagen volgen neem ik aan.
Wees voorbereid op stemmetjes in je hoofd die zullen zeggen neem er maar een, maar blijf standhouden en neem er geen.
Als je iedere dag de eerste niet neemt ben je al een heel eind op weg Oscar
Kom in moeilijke tijden praten op het forum dat helpt je ook en dan halen wij er wel weer uit wat voor ons belangrijk is, want zo helpen we elkaar
Je kunt ook gewoon kletsen op het forum hoor:)

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...