Spring naar bijdragen

Ik en mijn drank orgel probleem

Echtverslaafd

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hier stelt iedereen zich voor zag ik staan.
Nou daar gaan we dan hoor, mijn naam is Marco en ik ben 27 jaar heb leuke vrienden en woon in Friesland.
Heb een ontzettend drank probleem en ik ben Homoseksueel .. Tevens werk ik bijna alle dagen van de week als stripper op vrijgezellen feestje en andere gezellige feestje.

En hier komt mijn drank probleem onder andere door , al die remmen los heb ik nooit gekund zonder dat ik nuchter ben.
Dus je raad het al , via via een uitnodiging gekregen om het eens te proberen dat strippen het verdiende goed werd me verteld.
Ik trillen als een ritje bij dat eerste feest , dat ik bij binnen komst er heb gevraagd of ik wat te drinken mocht, uiteraard werd mij gezegd en al gauw vloeide de drank over alles en iedereen heen.
Het was het begin van een onbekend einde !
Ik doe het nu al 5 jaar en toch wel 5 á 6 dagen in de week , en ja helaas ook altijd met drank erbij , dat wil ik niet meer .. Maar afblijven kan ik niet keer op keer zeg ik nee nee nu geen drank.. Mooie dames kunnen ook homoseksuelen verleiden weet ik nu , en weer vloeit die verdomde drank!

Help!

Ik moet nu weer weg er wachten wat dames op me * ja ik gok dat er weer gedronken gaat worden *

Groetjes Marco,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marco,

Welkom op het forum.
Ik vind het een nobel streven, dat je iets aan het drankprobleem wil doen,
maar volgens mijn bescheiden mening, zit je in het verkeerde wereldje!

Het strippen, daar lig ik niet wakker van (het heeft wel iets)
Maar het is een wereld, waarin de drank rijkelijk vloeit.
En dat is iets wat we als beginnend stopper, uit de weg moeten gaan.

Evengoed sterkte, je onderkent je probeem, en dat is de eerste stap.

Groet van Soothe. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites