bolletje Geplaatst 1 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 (bewerkt) Nog niet zolang geleden lag je heit op sterven. Niet echt en toch wel. Dat raakte bij mij een gevoelige snaar aangezien het verlies van mijn papa iets is waar ik nooit volledig over kom. Iem Maar dat niet alleen. Ook over jezelf..jouw gezondheidstoestand is zo slecht dat artsen je adviseren te stoppen met drinken en roken, iemand zei toen heel terecht dat iemand die palliatief is niet perse kort te gaan heeft. Maar zo liet je t niet overkomen. Bor. je gaat weer voorbij aan waar het eigenlijk om gaat. Mensen hier willen je wat duidelijk maken en wat je doet, iedere keer weer is boos worden, als een geslagen zielige hond reageren en het balletje terug spelen. HET GAAT EROM DAT SOMMIGE MENSEN WAARONDER IK, JOU NIET SERIEUS NEMEN en dat vind ik zacht uitgedrukt, heel $%^&*$#@#. Je bedankt ons voor steun en aandacht. Dat je al net zolang als je hier bent ruim 8 jaar op een neg. manier aandacht vraagt, eerst je vader, nu je man, dan weer je borstknobbel dat dringt niet tot je door. Vaak heb ik het gevoel dat je gedronken hebt omdat je anders schrijft, dan anders. En natuurlijk kan dat ook aan mij liggen, maar makkelijk, gewoon contact krijgen met je nee dat lukt mij maar heel af en toe. 1 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden