Coos Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 (bewerkt) ... 23 december 2018 bewerkt door Coos informatie toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuccesvolleZatlap Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Ja en nee... Zou het top vinden, mocht mijn naam dan niet bekend zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coos Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2018 Dat is natuurlijk moeilijk als je lid bent onder je eigen naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 5 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2018 @coos1972 ik vind het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coos Geplaatst 6 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 (bewerkt) ... 23 december 2018 bewerkt door Coos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coos Geplaatst 6 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 (bewerkt) ... 23 december 2018 bewerkt door Coos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2018 Ik wil ook wel coos1972 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Ik wil ook graag meedoen, stuur je een bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 hoe moet dat nou met ons.... 6 juli is al een poosje geleden, het gaat lekker. Eerst hoor ik niks meer van leuke man, en nu gaat dit feestje ook niet door. Naja, oefenen in het omgaan met teleurstellingen dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Wie wil dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Zal ik een groep maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Heb gekeken dat kan ik wel moet alleen facebook naam hebben dus die mag je pb sturen als je wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 8 uur geleden zei Francoise: Wij Waarom? Ik heb genoeg aan dit ik wil niet dat iedereen mijn echte naam weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden