Gast Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Wat fijn @Bor dat je zoon weer terug komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 12 minuten geleden zei Bor: Ik reageerde op je om je te laten weten dat er wel een luisterend oor was mocht je daartoe behoefte hebben op dat moment, omdat ik het zo las. Ja @Bor, wentelde me even in zelfmedelijden en schreeuwde om aand8 . Maar gelukkig nu mezelf herpakt. Zo maar aan het eten beginnen . Dank je Bor voor het luisterend oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Lieve @Francoise sterkte en goed dat je hebt besloten om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Heerlijk dat je zoon weer terugkomt @Bor! Houd vol @Francoise. Goed gedaan en het gaat over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Meld me alvast droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Goede avond Niet veel te melden dus alleen 15.000 stappen. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Ach Jopie, ben daar ook geweest. Zo mooi. Zo ontzettend mooi. En die midgets. Mooi hoe je het beschrijft. Ik ga sparen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2018 Welkom thuis Joopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden