Lara Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ben dr al even, maar vandaag de vragen voor de behandeling ingevuld.Fles 3 ben ik nu mee bezig. Huil alleen maar, Wil niet meer.Mn honden zorgen dr voor dat ik dr nog ben anders wist ik het wel. Life Sucks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Weet je wat laat maar.Zoek het zelf wel weer uit,See you or not.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hoi Caroline,we zijn er gerust wel voor je hoor, maar ook wij slapen wel eens, kom maar terug overdag, we zorgen wel voor elkaar hier, tot straksHenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hé Caroline, wat goed van je dat je jezelf hebt aangemeld!Ik snap dat je jezelf nu heel rot voelt! Hoezeer je nu ook denkt dat alles uitzichtloos is, geloof me, het wordt heus beter! De internet-behandeling zal je veel helpen, en op het forum staan we ook voor je klaar!Je moet het nu maar eerst dag voor dag, of zelfs uur na uur bekijken!Dat is te overzien, en als je eerst zo'n dag, of uur maar doorkomt, begin je aan de tweede!Je zal hier veel herkenning vnden, want we hebben allemaal in die diepe, zwarte put gezeten!Schrijf mee, of lees alleen maar mee, en doe er je voordeel mee!Zoals HenkT al schreef: we zijn er voor je!Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 fijn dat je je hebt aangemelddit is een stap op het pad naar evenwicht rust en het opnieuw krijgen van zelfvertrouwenhet is een pad met valkuilenschrijf het van je afstel je vragenantwoorden en ondersteunig zullen je deel zijnpak onze hand we zullen je niet loslatensucces en veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Mijn excuus voor de eerdere berichtjes. Zat er helemaal door. Ben blij dat ik me heb aangemeld, het wordt tijd te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hallo Caroline,Welkom en succes met het geen je wil bereiken,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Caroline,Goed dat je schrijft, ondanks dat er misschien op dat moment even niemand iswe lezen het wel. Stap 1 is gezet en dat is de belangrijkste. Lees mee, en als je wilt schrijf mee, wellicht herken je veel en kunnen we je steunen,maar blijf niet alleen modderen, dat hoeft nietjane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden