Suusje123 Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Hallo, Inmiddels ben ik bijna een jaar clean en ik heb erg veel behoefte aan meer mensen ontmoeten die graag nuchter door het leven gaan in mijn omgeving (038). Ik ben zelf 27. Zou het fijn vinden een wat rijker sociaal leven te krijgen waarin alcohol niet centraal staat, maar andere leuke dingen ondernemen etc. Hebben jullie tips? Kennen jullie nog goede Facebook groepen bijvoorbeeld? Hoe en waar vind ik meer soortgelijke, nuchtere mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 9 april 2018 Rapport Share Geplaatst 9 april 2018 Ik zou ook graag meer mensen ontmoeten die nuchter door het leven gaan omgeving 0570. Ik heb helaas geen tips, lees wel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 In praktisch elke groep waarin ik kom wordt wel (wat) alcohol gedronken, behalve de zelfhulp groep die ik praktisch elke week bezoek. https://intactherstelzelfhulp.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garuda Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Regio 036 hier en dezelfde behoefte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden