Spring naar bijdragen

Gokken blijft terugkeren! Maar nu is het oprecht klaar!


Dred1

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Hier een jongeman van 26, welke de afgelopen 8 jaren heeft verdoezeld aan een spiraal van gokken gokken gokken.

Ik heb er zoveel door verloren, relaties, emoties, geld, eigenwaarde en depressie tot gevolg. Maar het blijft doorgaan! Mijn verslaving kenmerkt zich door gokkasten, de rest interesseert me vrijwel niet. Ik denk dat ik in mijn ‘gokverleden’ zeker zo’n 200.000 euro heb weggejaagd, bizar! 

Ik merk dat ik, los van het geld, na een periode van gokken en natuurlijk uiteindelijk alles verliezen in een diepe depressieve spiraal beland, waardoor ik nergens meer zin in heb en alles als het ware verwaarloos. Niets lijkt meer zin te hebben en ik maak in gedachten van alles een probleem en pieker over alles. Mijn zelfvertrouwen gaat letterlijk van 100 naar 0. Dit houd dan enkele weken aan, waarna ik me beter voel, en gaat het natuurlijk weer mis, zoals het 29 maart wéér ging, weer 1000 euro lichter, maar er ging een knop om, dit moet stoppen! Ik heb daarnaast een studie die ik volg, welke hier enorm onder lijdt en hierdoor natuurlijk enorm is uitgelopen.

Ik heb in ieder geval gemerkt dat ik absoluut niet met geld op zak rondlopen, dit gaat goed, enkele dagen, echter ineens is de drang er uit het niets en is het weg! Ik heb dus mijn pas en bankzaken overgedragen aan mijn vriendin. Daarnaast wil ik actief zijn hier in het forum en anderen proberen te steunen bij een gokvrij leven. Ik ga gewoon elke dag hier mijn verhaal tikken en hoe het gokken me afgaat van me afschrijven. Ik heb Novadic, agog etc bezocht maar niets leek te werken. De knop moet om en dat heb ik absoluut besloten na 29 maart geen cent meer! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...