Sportdrankje70 Geplaatst 12 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 Dag, ik ben dus terug vab weggeweest. Ben 47 jasr en heb tot vorig jaar 1.5 jaar niet gedronken (gestart bij de AA). Een klein jaar geleden weer eens "gezellig" een drankje op wintersport gedaan en hups, hier zit ik weer... Hellup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 Welkom wederom SD. Zoals zovelen hier is het ook voor jou dus niet weggelegd om op een normale manier met drank om te gaan en is alcohol dus je grootste vijand . Dit is zuur , maar nu dus wel duidelijk . Ook voor jou geldt dus dat alcohol puur vergif is. Ook ik zit in die struggel. En probeer af en toe weer wat , omdat nooit meer zo erg lang is en ik denk dat ik nu "controle " heb . Ergens weet ik dat dat tevens voor mij niet meer opgaat . De rem is definitief kapot . Het hier blijven lezen en schrijven helpt mij enorm. Ik gebruik mijn draadje als een soort van dagboek , zodat ik terug kan lezen wat ik mezelf beter leer kennen en mijn grote smoezenboek haha. Veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sportdrankje70 Geplaatst 12 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 Hoi F. Dank voor je reactie en tsja... geen woord gelogen dat "gewoon" drinken er niet meer in zit. Ik drink niet dagelijks maar als ik begin is de rem eraf en trek ik gerust het hele weekend door. Baal ZO van mijzelf! Even een praktische vraag. Is hier ook een app van want nu gs ik telkens naar de site. Groet SD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 12 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 Hoi @Sportdrankje70, welkom terug dan maar! Je hebt het eerder bewezen, nu nog even voor de rest van je leven. Succes! Ik ben een lotgenoot, die in precies dezelfde struggle zit. Maar samen gaat het lukken. Voozover ik weet geen app. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 12 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2018 Welkom en...herkenbaar verhaal. Zelf 5 jaar gestopt geweest en toen dacht ik wel weer af en toe een glaasje te kunnen drinken. Nee dus! Mijn drinkgedrag liep snel weer op naar oud niveau. Nu dus weer gestopt en op dag 88. Jij ook veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden