ADDisbestokay Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 Beste mensen, Ben vorige week begonnen aan een nieuwe versie van mezelf. De oude had teveel vastlopers en storingen. Ik ben bekend met 30 jaar (gok)verslaving en een topper als het gaat om spanning zoeken. Een simpel inzicht wat ik ook in verschillende verhalen lees is het volgende: Verslaving/stress/onrust/hoofdpijn/spanning etc. worden veroorzaakt door het stresshormoon: cortisol. En hoe bestrijdt je dit hormoon? Check deze link maar is: https://energiekevrouwenacademie.nl/cortisol-in-toom-houden-acht-waardevolle-tips/ Okay, je bent en blijft zelf verantwoordelijk als het gaat om een verslaving. Maar deze benadering kan meer lucht geven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 Welkom op alcoholdebaas. Is verbaas me wel een beetje dat je dit hier schrijft, want ik mis het verband met alcohol in je verhaal en lees daar ook niets over in de tekst waarnaar je linkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADDisbestokay Geplaatst 23 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 Hoi Bob, ik dacht dat het ook voor gokverslaving was. De overeenkomsten zijn er zeker. Excuses en een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 Ah, ik vermoedde al zoiets. Er is een aparte forumgroep gokkendebaas.nl. Misschien kun je je verhaal daar ook neerzetten, dan krijg je mogelijk meer gerichte reacties. En alle succes gewenst met je versie 2.0 leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden