Jeshen Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goedemorgen, Ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen. Dit kan niet langer zo doorgaan. Er zijn denk ik maar twee uitwegen: weer pillen (dat wil ik niet) of mezelf verlossen van de pijn. Vind deze gedachte heel eng en zou niet weten hoe. Maar zo wil ik echt niet meer verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 29 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Einde huiskamer (Lynn en ik maake tegelijk een post, dit bericht staat onder die van haar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 @Jeshen jeetje zeg, wat vervelend. Ik herken je gevoel. Ik voelde me ook zo met een baby, en gebroken nachten. Het breekt je echt helemaal op. Kan je vriend niet wat van je overnemen zodat je wat meer rust krijgt. Of familie en vrienden. Laat je kids even ergens logeren zodat je zelf kunt bijkomen. Ik weet zeker dat je met meer rust jezelf weer snel terug vind. Leef echt met je mee. Ik weet echt waar je nu doorheen gaat. Het komt echt goed lieverd. Hou hoop en vertrouwen. Bespreek het in ieder geval met je arts. Liefs en een dikke knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Hallo allemaal wat een gevecht, ik hoop zo dat het vandaag in de loop van de dag voor jullie beter zal gaan, dat stukje wat ik net las zo is het ook helemaal, zelf mij weer druk gemaakt krijg ik opeens ook van dit kleine trilscheutjes in mijn handen, arm, ff ja en dan ga je hier weer druk over maken voel dat mijn lijf nog vol zit met stress hoop dat het daar van is? Chronische stress waar ik de oxzazepam voor kreeg is na stoppen vele malen erger geworden, dus zal dat het wel zijn,maar je krijgt zo een cirkel, die trillingen ga je daar weer druk over maken, fff vandaag bloed uitslagen vitamine , Senna/Jeshen kop op we zijn toch vechters. Doen het met elkaar lieverds knuffel voor jullie Guusje Senna33 en Jeshen reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 (bewerkt) Lieve Jeshen, Ik weet hoe je je voelt. Ik ben al wakker van donderdag. Woensdag nacht vorige week voor laatst geslapen. Werken, kind ziek thuis, en overal heb ik pijn. Zo heftig. Jij kampt daarintegen al langer met je problemen, dus ik voel me slap om nu al te zeggen, ik hou niet meer vol.... maar het voelt al zo helaas. volgende maand moet ik op examen, en je raadt het vast. Mijn concentratie is 0 Afgelopen avond voor het eerst angstig geworden toen we eenmaal naar bed gingen. Manlief was zo vertrokken, en ik lag maar wat. Ik merk dat ik hier een angst door ontwikkel, bang voor de nachten, maar ook bang om psychotisch te worden door het vreselijke slaaptekort. Sterkte lieverd, en ook de rest die het nodig heeft 29 januari 2018 bewerkt door Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 29 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 1 uur geleden zei GUUS: Hallo allemaal wat een gevecht, ik hoop zo dat het vandaag in de loop van de dag voor jullie beter zal gaan, dat stukje wat ik net las zo is het ook helemaal, zelf mij weer druk gemaakt krijg ik opeens ook van dit kleine trilscheutjes in mijn handen, arm, ff ja en dan ga je hier weer druk over maken voel dat mijn lijf nog vol zit met stress hoop dat het daar van is? Chronische stress waar ik de oxzazepam voor kreeg is na stoppen vele malen erger geworden, dus zal dat het wel zijn,maar je krijgt zo een cirkel, die trillingen ga je daar weer druk over maken, fff vandaag bloed uitslagen vitamine , Senna/Jeshen kop op we zijn toch vechters. Doen het met elkaar lieverds knuffel voor jullie Guusje Dank je @GUUS Ik vind het nog steeds moeilijk bevatten: 4 weken slikken, zo lang bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 29 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 1 uur geleden zei Senna33: Lieve Jeshen, Ik weet hoe je je voelt. Ik ben al wakker van donderdag. Woensdag nacht vorige week voor laatst geslapen. Werken, kind ziek thuis, en overal heb ik pijn. Zo heftig. Jij kampt daarintegen al langer met je problemen, dus ik voel me slap om nu al te zeggen, ik hou niet meer vol.... maar het voelt al zo helaas. volgende maand moet ik op examen, en je raadt het vast. Mijn concentratie is 0 Afgelopen avond voor het eerst angstig geworden toen we eenmaal naar bed gingen. Manlief was zo vertrokken, en ik lag maar wat. Ik merk dat ik hier een angst door ontwikkel, bang voor de nachten, maar ook bang om psychotisch te worden door het vreselijke slaaptekort. Sterkte lieverd, en ook de rest die het nodig heeft @Senna33 Ik ga slapen met een ontspanningsoefening. Dat voorkomt het meteen beginnen te malen. Misschien is het ook wat voor jou? Verder ben ik in de nacht vrij rustig alleen vannacht had ik door dat ik wel heel lang deed over opnieuw wegvallen en toen was het hel van de dam, zeg maar. Volhouden meid! Ik doe het ook, ook al klink ik zo nu en dan wanhopig. Het moet! Vorige week voelde ik mij overdag steeds meer mezelf worden, ondanks grillig slaapverloop. Dan komt deze onrust extra hard aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden