ikbenFrits Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 ik ben Frits 29jr uit Assen.werkzaam in een werkleer bedrijf en heb de bipolaire stoornis diagnose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 hee fibo hoe moet ik dat vertalen?iedere gek met een gebrek,kan zonder wachtwoord iemands profiel bekijken?en hoe kwam je daar dan achter?ben niet nieuwsgierig,maar wil wel altijd alles weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hoi Frits Welkom en veel kracht toegewenst,je profiel zelf aanpassen kan ook (beter???)via hoe werkt het forum volgens mij.Sailor, je bent niet de enige die nieuwsgierig is, maar zolang niet forummers ook alles kunen lezen, lijkt het me niet kiesde uitleg van hoe, hier neer te pennen.Ik pb je ff ok?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2009 Ehhh, volg hem niet helemaal. Wil je mij hierover ook pb'en? Ik heb ook "niets" bijzonders gedaan. Hoe blijft een profiel open?Alvast dank !Suffertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2009 pb hierover niet nodig Suffertje,je profiel staat open als bij de geactiveerde forumleden (die online zijn dus) je naam in blauw en onderstreept is. gebeurt af en toe bij nieuwe forumleden die iets in de aanmelding vergeten.groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 ikbenFrits: welkom op het forum ! een bipolaire stoornis is heel lastig maar hoeft echt geen reden te zijn om te gaan drinken. Goede medicijnen doen veel en drank maakt de depressie en de manie alleen maar sterker en erger. Kom schrijven op het forum! sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden